Neden bu kadar kötülüyorsunuz hiç anlamıyorum - hem geçen seneden beri sürüyor bu - kötülüyenlerde hiç kullanmamışlar ve diğer modellerin tipi hoşlarına gittiği için onları tavsiye ediyorlar.
Ben, evet 150 UT sahibiyim, ve evet geçen sene aldım 5000 km oldu. Motorumdan inanılmaz memnunum, her yere inip çıkıyorum banamısın demiyor - çok seviyorum.
Evet benimkide geçen sene yağ kaçırdı, ama yağ filtresi dandik - motora hava yaptırıyor ve keçe patlatıyor. 2000 filtre ve keçe değişti 50 milyona taş gibi banamısın demiyor - altınyolda deli gibi sıkıştırıyorum.
Bence yeni alanlar da filtreye dikkat etseler iyi olur.
Kaporunu yakma kardeş - güzel motor - ben mumnunum