kaplumbağalar sezonu açtı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba değerli MT Ailesi bir haftadır mahalle araları ve şehir dışı bölünmüş yollarda yolun bir tarafında ki yeşillik alanlardan diğer tarafındaki yeşillik alanlara geçmeye çalışan kaplumbağalara denk gelmeye başladım . Sizlere de hatırlatmak istedim dokunduğunuz anda istenmeyen durumdan kaçmak pek mümkün değil . Şayet bizler gibi viraj da yolda denk geldiğiniz zaman sağa çekip gidecekleri istikametteki en yakın yeşilliğe bırakıp arkadan gelen diğer sürücülerin ve en önemlisi o sevimli arkadaşlarımızın da canlarının yanmasını engelleyebiliriz diye düşünüyorum :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Ben 2 gun once gece onume iki tane kedi firladi kacacak yer yoktu karsi seritten araba geliyordu fren-korna-slalom yapmama ragmen birinin ustunden gectim malesef tuyleri havada ucustu. Ölmedi geri dondum birseyi varmi diye ortada yoktu. O an sinir bozuyor bayagi el kadar hayvan yuzunden ölümü hissetmek kotu bi duygu
 
Katılım
10 Ağu 2015
Mesajlar
165
Ben 2 gun once gece onume iki tane kedi firladi kacacak yer yoktu karsi seritten araba geliyordu fren-korna-slalom yapmama ragmen birinin ustunden gectim malesef tuyleri havada ucustu. Ölmedi geri dondum birseyi varmi diye ortada yoktu. O an sinir bozuyor bayagi el kadar hayvan yuzunden ölümü hissetmek kotu bi duygu
Bende bir kere aniden onumden gecen kediye carptim.o anda kaciyolar ama bi yere oturup yardim edilmezse oracikta ölüyorlar:(
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Akan trafik değilse elbette, ancak akan trafikte sakın ola refleks edinip durayım meleklik yapayım demeyin önce emniyet!

Maalesef defalarca dinledim tanıdıklarım vardı, yavru köpe ,kedi çıktı vurmamak için manevra yaptı ve uçtular.. hikayenin geri kalanını yanında bulunundan dinleyebildik, söz konusu araç otomofil.

Tüm şimşekleri üstüme çekeceğim ancak, böyle bir durumda bilhassa işlek trafikte otomobil kullanıorsanız ani manevradan kaçının .
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Bende ''tosbaaaa'' diye ifade ettiğimiz muhteşem külüstürleri kastettiniz sandım bir an nedense...

Konu ile ilgili olarak; dikkatli olalım hayvanların da canları olduğunu unutmayalım, bizlerin dikkatsizliği bazen sadece bizimle sınırlı kalmıyor bu bir hayvan bir ''öküz'' bile olsa dikkat edelim bunun bilincinde olmaya çalışalım,lütfen.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
çok iyi karete yaptıkları söyleniyor. aman ezmeyin
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
694-06.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst