Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli MT Ailesi bir haftadır mahalle araları ve şehir dışı bölünmüş yollarda yolun bir tarafında ki yeşillik alanlardan diğer tarafındaki yeşillik alanlara geçmeye çalışan kaplumbağalara denk gelmeye başladım . Sizlere de hatırlatmak istedim dokunduğunuz anda istenmeyen durumdan kaçmak pek mümkün değil . Şayet bizler gibi viraj da yolda denk geldiğiniz zaman sağa çekip gidecekleri istikametteki en yakın yeşilliğe bırakıp arkadan gelen diğer sürücülerin ve en önemlisi o sevimli arkadaşlarımızın da canlarının yanmasını engelleyebiliriz diye düşünüyorum :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: