Kap Kap Kanuni Nasil Reklamsa

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kristal kolanın reklamı gibi olmuş
bu ne biçim reklam ya:pr: :silent:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
utandım lea:silent:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
musti kanuninin reklemı nasıl kolanın reklamı nasıl bi anlatsaydın izlemedim ben:queen:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
zuqahah ben yarıldım şahsen beğenme meselesi değil yani beğenmedim ama yarıldım :D annem bile bu ne biçim reklam dedi :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kanuni sitesinden indirebiliyorsunuz, ama harcadığını elektriğe, hard disk alanına ayzık.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kütük puahaha
kotaya yazık doğru:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
harika bir reklam.. bittim walla... :cherry:

onu yayınlamaları için tvlere verdikleri ücrete yazık walla..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bence güzel bir reklam.

Yalandan kürkeyen kanuni racer, Dağlardan hoplayan kros vs.göstermek yerine ,hedef kitleyi ve motosiklet kalitesini güzel özetlemiş.

Bakın ilk defa motor alacak genç kitle: Kap kap kap bir kanuni (Kapanın elinde kalıyor::crying:: )

En azından herkes kaskını takmış.::piloot::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gayet güzel bi reklam daha ne bekliyorsunuz....Kanuninin 600 lük veya 1000 lik makinasımı varki şöyle dagları patlatsın , ovalardan coşsun gelsin...otabanda 800 km yapsın...

Gayet sempatik bi reklam...Agırlık olarak scooter ve 250 lik gezintiye uygun makinalar satan bi firma...ne yapacaktı yani...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
yellow rock un reklamı daha kötü. adamlar kasksız korumasız etrafa birbirlerini baka baka güle güle gidiyolar. kanuni bunun yanında 1 numara. herkezde kask var bi kere :cat: yolda yürüyenler dahil :queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
reklam yerine ulaşmışki yorum yapıyorsunuz.
bazıları gazetede tersten ilan verir dikkat çeksin diye sende merak edersi gazeteyi tersten okursun oda aklında kalır bu da öyle bişeyyyyyy(Nede olsa eski reklamcı)tecrübe konuşuyor:wiinkk:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Kaskın önemini vurgulamalrı çok güzel, bankda oturanlar yolda yürüyenler bile kasklı. Bence teşekkür etmek lazım, markadan çok kaskın önemini ön plana çıkarmışlar.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
11
pozitif bir reklam, renkli de. son zamanlarda alışılan gençlik reklamları gibi hırçın haşin bi tarafı yok. ebeveynleri motosiklet sevgisinin korkulacak veya sadece kendi çocuklarına ait bi saplanti olmadığı aklı başında (reklamın girişteki notebook kullanan şirket üyeleri gibi) genç hisseden herkese ait olduğunu anlatması da iyi bir şey.

kanuni almayan almaz tabi de ben paranın boşa gittiğini düşünmüyorum, şarkıyı da sevdim yalan diil bütün gün dilimdeydi kap kap kap bi kanuniii kaP :mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Çok güzel reklam olmuş. Ben kask reklamı sandım önce. Kızların kaskları ne güzel :rendeer: kendileri de çiçek
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Biz satıcı değiliz , yiyoruz.. (Yesenize olum:pale: )

Ürünü ön plana çıkarın!:p

Eğitim Şart :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst