pozitif bir reklam, renkli de. son zamanlarda alışılan gençlik reklamları gibi hırçın haşin bi tarafı yok. ebeveynleri motosiklet sevgisinin korkulacak veya sadece kendi çocuklarına ait bi saplanti olmadığı aklı başında (reklamın girişteki notebook kullanan şirket üyeleri gibi) genç hisseden herkese ait olduğunu anlatması da iyi bir şey.
kanuni almayan almaz tabi de ben paranın boşa gittiğini düşünmüyorum, şarkıyı da sevdim yalan diil bütün gün dilimdeydi kap kap kap bi kanuniii kaP :mrgreen: