- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
kardes dediqim gibi motor cok saglam..diger motorlara kıyaslayamazsın bile.amarsitörleri gazlı.diger klasik 125 liklere göre cok seri..aldıqıma memnun kaldım..yakında fotolarını eklerim buraya...ama bende biraz modifiye yapmayı düsünüyorum...
Resimleri acil yerinden bekliyoruz kardeş