- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
Vallaha kasti değil ya.
Daha öncedemi yaptım.:queen:
r:
![]()
daha önce de oldu ama canın sağolsun :cherry:
ben de kymco alsın dedim zaten farklı demedim. çin çan çon da işte sıfır diye 10-20bin km işini görsün arkadaşın diye demiştim
arkadaş şimdi Adana da o yüzden kymconun bayii yok ikinci elide az Adana da bi de alternatif olsun diye yazdık çinlileri. :cat: