Kanuni trex150

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Arkadaşlar trex 150 kullanan VARMI? Nasıl bir motor çok arıza çıkarır mı?
Normalde benim ne scooterla nede çinlilerle işim olur ancak bu kışı da motor üzerinde geçirmeye karar verdim benim RX125 kışın arkayı çok kaydırıyor ve yağmur çamur üzerimize geliyor...çok ucuz 2.el trex buldum kışı bununla geçirmek için alıyım diyorum ama ben ki motor tamircilerine 10 yıldır uğramayan gaddar servislerle akraba olmayayım diyorum...KULLANAN arkadaş varmı nasıl çok sorun çıkarıyormu...

İlginize teşekkür eder kazasız günler dilerim

not:kusura bakmayın kuralları okumadan açtığım için kitlenen diğer topic silinebilir...:salut:


trex.jpg

TREX150
Motor : 1Silindir.4Zaman
Silindir Hacmi : 149,5
Silindir Çapı ve Strok : 149,5
Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
Maks. Güç : 8,7HP/ 7500dev./dk.
Maks. Tork : 7.0 N.m at 8000 d/dk
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ pompası
Ateşleme : CDI
Akü : 12V 7A
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik çift yaylı
Yakıt Tankı Kapasitesi : 6 Lt
Ön Lastik : 3.50-10
Arka Lastik : 3.50-10
Boyutları : 1850*665*1145
Ağırlığı : 92 kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2,9 lt.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
hayret yaa kimse bu motordan almadı galiba :pr:
Şimdi araştırmadan alsam kesin dandik çıkar bende hiç şans yoktur:pale:
Trex150 kullananlar size sesleniyorum
İMDAAAAAAT!!!!!!:silent:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
bizim tanıdık kullanıyo patır patır dökülüyo motor diyo
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Yapma yavvvv gerçekten öyleyse almıyacağım..gerçi çok ucuz 1,2 milyar falan ama işime yaramayacaksa bedava olsa kıymeti yok.
anlaşılan yine parayı bayılıp vespa yada honda alıcaz...

teşekkürler sakal.......
varmı son dakika tavsiyesi olan
1,2 milyar almaya değermi :bounce:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Servise gelen biri ile konustum.
Her tarafindan ses geldigini solemisti.
Mondial 151 hs leri öneririm ben ona kıyasla.
yada kanuni husarlar.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Ben keeway matrix 150 kullanıyorum sana tavsiyem ya arn 150 yada matrix 150
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alınmazzzzzz.......made in japan olucakk
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
vaybeee koca forumda trex kullanan yok demekki
almıyorum o zaman .....
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
56
var var ben varım trex kullanan.motor 1000 km civarına geldi.şimdilik hiçbir problem yok motorda.ama daha sonra ne olur bilemem.sonçta china malı :d
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
14
arkadaş sakın alma ben de onu almak için gittim ama bayi bile hiç önermedi alma dedi. şunu dedi haojini bilirsin ondan hiç bi farkı yok. ben de şu an kanuni hussar almayı düşünüyorum o yüzden onu araştırıyorum. pasifikte aklımı çeliyor. bakalım artık
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana gore alınabılır bır motor gusel bence yaa :cat::cat:
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
ben yıllar sonra bu konuya dahil oldum 2. el almayı düşünüp araştıran arkadaşları bilgilendirmek isterim. ben 6 yıl kullandım. otobanda 110 120 ide gördüm defalarca yaz kış kullandım.bakımlarını bakımlarını yaptırdığınız sürece hiçbirsorun yok.vidalarını 1 kere sıkın aldığınız zaman montaja güvenmedim ben sıktım hiç sorun çıkarmadı.hiçbiryerindende ses gelmedi ne hikmetse kullanımı kötü olursa en babasındanda gelir. ben sadece mekanik olarak kayış akü ve buji değiştirdim 6 yılda 15000 km yol yapmış motorda.amortisörleri kısa kalıyor. bu motora özel kanuni uzun tip amortisör satıyor çifti 40 lira falan. kesinlikle on numara motor. güzelde satıyordu sorunuda yoktu ama sıfır üretimi yok malesef keşke yeniden üretilse. saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst