kanunı toplu alım lıstesı

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
kanunı alacak arkadaşlar
motorlarımızı toplu olarak alırsak ceşitli indirimlerden
faydalanabılırız tanıdık bı bayıı var toplu olarak aldıgımızda ındırım
yapabılecegını soyledı.
kanunı alacak arkadaşlar onumuzdekı ayın bırıne kadar isimlerını yazarsa kac kısı olduguzu
bılmış oluruz.toplu olarak gıdıp motorlarımızı teslım almış oluruz.ben bugun gıdıp kesın bı fıyat alacagım toplu olarak alırsak ne olur dıye


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: Skullhunter **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ben bu filmi daha önce görmüştüm. İnşallah sonu benzemez:pale:

Kolay gelsin
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
sen toplu alcaksan ben butun bayılere ındırım yaptırırım sana :)
Allah cene vermıs ıstedıgım zaman kullanabıleyım dıe fazla konusmayı sevmem ama sızın ıcın yaparım bı guzellık :p
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
evet ben toplu olarak alırsak guzel bı ındırım yaparlar dıye dusunuyorum
ve konustugum bayıı de bunu onayladı nıye bı tıgerı 4800 ytl yerıne 3800 e almayalımkı dımı ama
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bayi kampanya var demişti. Yok mu ?

Ben koşup alayım şunu 4300 den okuturum burada:mrgreen:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
ben toplu alırsak daha uygun fıyata alabılecegımızı düşündüm
bugun gıttım bayıı nın verdıgı fıyatlar aşagıdakı fıyatlardır.
daha uygun fıyata bulursanız oradan alırız.
2 yıl garantısı varmıs butun modellerın
toplu alırsak pesın fıyatına taksıtte yaptırabılırız.


zebra 90: 1.137
tıgrına100: 1.421
elıte110: 1.523
elıte100: 1.482
cheetah125: 2.171
wındy125: 2.201
seyhan125t: 2.280
seyhan150c:2.407
motocar200: 2.491
racer200: 2.999
tıger 250: 3.891
atv 50: 1.960
atv 110 :3.288
atv 150 :3.477
atv 250 :7.595
buffalo 150: 9.053
trex 125: 1.594
classic 125: 1.599
trex 150: 1.654
popcorn90: 1.831
hussar 125: 2.197
spedy 125: 2.279
rabbıt 50: 4.046
deer152: 4.058
bobcat 150: 4.488
mınıbıke50: 1.110
power gxl: 1.228
turbo gxl:1.228
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
super_meke' Alıntı:
2 yıl garantısı varmıs butun modellerin [/B]

o sadece kağıtta yazıyor, motorda sorun çıkınca genelde söyledikleri şu..
KULLANICI HATASI
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ferrari_tayfur' Alıntı:
o sadece kağıtta yazıyor, motorda sorun çıkınca genelde söyledikleri şu..
KULLANICI HATASI

Kanuni bile bunu yapıyor mu ? Kullanıcı hatası deyip garanti dışına çıkarmayı !
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
19
tabiii ism vermemek lazım ama genel anlamda kullanıcı hatasıdır.usta derki: uygun yağ kullanılmamış,uygun parça kullanılmamış,(hepsini sen yatın usta)aşırı yük konulmuş,rodaja uyulmamış vs vs bisürü.bunların yanında motor parçalarıda dahil olmak üzere herşey yıpranan aşınan parçalardır,büyük kısmıda sarf malzemesidir(geriye ne kaldıysa garanyiye giren?)garantiye girmez.daha bunları öğrenemedik arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst