aabalta senin kadar sorun yaşamadım, işin aslı servise gitmiyorum, dışarda bildiğim birine yaptırıyorum. Geçen yaz 2 honda 2 tiger 1 mondial 1 hayabusa 6 motor ile gittiğimiz side tatilinde, twister sekman kırdı, tiger in biri ön frenleri sıkıştırdı, mondial i dönüşte seydişehirde bıraktık. Anlıcanız önemli bir sorun yaşamadık tigerlerde, yağ eskiyse sıcakta motorun canına okuyor. Motorun kanı yağı. 10 bin devire kadar çıktığım oluyor, şu an tek sıkıntım sağ eksozun içinden ses geliyor, 2 eksoz u 100 ytl ye yapan bir yer buldum, onu da hallettik mi uzun süre beni idare eder.