- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar kendime ilk motorumu geçen hafta aldım. Kanuni Seyhan 125 T. Hayatım da hiç motor kullanmadım. İlk denememi haftasonu yaptım. Biraz evin önünde takıldıktan sonra yokuştan aşağı caddeye indim. Ben İstanbul'un hiç trafiği olmayan çok sakin bir yerde yaşıyorum. Yani caddede zaten hiç araç yok. Burada biraz pratik yapmaya çalıştım. Çok iyi bisiklet kullanabiliyorum. Arabada kullanabiliyorum. Debriyajı ayarlayamıyorum. Debriyaj çok sert ya da bana öyle geliyor. İlla çok gaz verecem yoksa kaldıramıyorum. Bu kalkış sorununu nasıl çözerim bu debriyaj zamanla yumuşar mı? Ya da bunun bir tekniği var mı? Nasıl debriyaj antremanı yapmalıyım. Sizin engin tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Saygılarımla Osman YILDIRIM