Kanuni Seyhan 150c mi ? Mondial 150 KT mi ? Acil bilgi.!!

Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar herkese iyi günler. Ben de iki motor arasında kararsız kaldım. Bunlardan birini almayı düşünüyorum ama karar veremiyorum . Yardımlarınızı bekliyorum .. Saygılar..
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-haojue-sinif-ogretmeninden-187844501/detay

git bunu al. pazarlıkla filan 3500 e alırsın diye düşünüyorum. ne mondial ne kanuni bunun eline su dökemez. haojue de nedir dersen, suzuki inazuma'yı üreten firmadır kendileri.

gidip mondial, kanuni gibi çöplere para verme, yazık günah.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
3 yıl kullandım seyhanı .. daha tok sesli ve malzemeler daha geç dökülüyor:p sonucta aynı motor ama uzun vadede kanunı bı tık daha saglam kalıyor
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-haojue-sinif-ogretmeninden-187844501/detay

git bunu al. pazarlıkla filan 3500 e alırsın diye düşünüyorum. ne mondial ne kanuni bunun eline su dökemez. haojue de nedir dersen, suzuki inazuma'yı üreten firmadır kendileri.

gidip mondial, kanuni gibi çöplere para verme, yazık günah.

arkadaş doğru yazmıs eğer sıfır titreşimli bir motor ararsan adres bu kesinlikle,kalite olarak hepsine açık ara gömer...
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
2
Tüm arkadaşlar klavyeniz dert görmesin , ilginiz için sağolun , ancak benim düşündüğüm motor tipi bu şekilde değil , Kanuni Seyhan 150c hemde Mondial 150 KT tam aradığım tipte motorlar , yani ikisinden birini tercih edeceğim , eh tabii sizlerin tecrübeleri de bana ışık tutacak ..ilginize tekrar teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

Acaba sizce hangisini tercih etmeliyim tercih etmemdeki kriterler neler olabilir ben biraz acemiyim bu konuda..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2014
Mesajlar
82
Bence kt 150 çok sık benim tercihim o olurdu hem yeni seri kesinlikle yeni düzenlemeler iyleştirmeler yapmışlardır bi bayiye gidip kesinlikle bilgi al derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar bu konuyu açtıkdan 1 hafta sonra felan 150 kt aldım. Motorum şuan 400 km ve şuana kadar hiçbir olumsuz yönünü görmedim yakıt,konfor vs. gerçekden alınabilir bir motor düşünen herkese tavsiye ederim ayrıntılı bilgi almak isteyen olursa pm atsın yardımcı olmaya çalışırım. İyi günler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst