- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 180
- Konu Yazar
- #1
Merabalar adım ergun aranıza yeni katıldım diyebilirim.21 yaşındayım ve kanuni seyhan 125 t motorum var bu benim 3.motorum ve 18.000 km de 2.el aldım gerçekten çok temiz sıkıntıya gelirsek buji,hava filtresi değişti karbüratör temizlendi ayarlandı subap ayarı ona keza yapıldı fakat şöyle bi şey var çalıştırıyorum rölantide çalışırken ara ara minik kesiklikler yapıyo ve stop ediyo ısınınca problem yok ayrıca vites aralarında falan bi tekleme vs hiç bi şey yok 4.vites son devir ama 5'e atıyorum tabiri caizse yemiyo ve bayılıyo motor
biraz uzun oldu sanki ilgilenen abilerime şimdiden teşekkür ederim