Kanuni seyhan 125 t hızlanma sorunu Performans kaybı... YARDIMM

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
35
sa. arkadaslar benim makınanın max hızı 1 ay öncesine kadar 120 yi zorluyordum ama bu 1 ayda azaldı suan 80 km ye zor ulasıyor :( baktım hava filitresinin hortumu patlamıs onu değiştirdim ,sibopayarına baktırdım biraz daha ivmelenme arttı ama hala eski performansından eser yok başka neresine nesine bakmam gerekiyor yardım edin lütfen teşekkurler...
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Bakımı(buji-hava filtresi yağı) ve kaliteli yakıt... Eski haline dönermi garanti değil ama bi fark hissedersin.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
35
Bujiyi de yeni degistirdim ama yaga bakmamistim tesekkurler.. .
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
motoru uzun sure dip gaz kullandiysan hararet yaptirmis olabilirsin. buda pistonun sismesi demek 40 km kadar fark ettirecek sey buyuk ihtimal budur. silindir seti 60-70 lira. kaliteli.olanlardan almaya bak ucuz olanlarin sekmanlari eriyor hemen
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
136
bence silindir piston hemen değiştirme. her dip gaz yaptığımızda silindir piston değiştireceksek işimiz var demektir. motorun debriyaj balataları, hava ayarı, yağı, bujisi bi çok etken olabilir. iyi bi ustaya göstermende yarar var.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
arakadasim yagdan 40 km fark etmez hatta etsede cok az eder ben cg de 20-50 de kullandim 10-40 ta hiz ayni. bijiden ve atesleme sisteminden olsa gec calisir motor hatta calisirken zorlanir. debrijaydan olsa motor bagirir ama gitmez. hava ayari da oyle durduk yere bozulacak bir sey degil olsa olsa jikle acik kalmistir ona bakarsin benden bu kadar. bir etken daha var karburatorun pislenmistir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst