- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. Geçtiğimiz haftalarda 2003 model bir Kanuni Seyhan 125 (sanırım KLASİK deniyor bu modele) aldım. Gençliğimde biraz motor kullanmışlığım var, yine de acemi olduğumdan başlangıç olarak bunu uygun gördüm, oturuşu gidonu falan çok rahat geldi ve bütçeme de uygundu.
Sizlere sormak istediğim, normal koşullarda bu motosikletin son hızı, ve uzun yolda konforlu seyir hızı ne olmalıdır? Örneğin düz yolda son hızı 100'e yaklaşmalı mıdır? Uzun yolda da konforlu olarak 60-70 ile gidebilmesi mi gerekir?
Cevaplarınıza şimdiden teşekkür ederim.
Herkese kazasız belasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Sizlere sormak istediğim, normal koşullarda bu motosikletin son hızı, ve uzun yolda konforlu seyir hızı ne olmalıdır? Örneğin düz yolda son hızı 100'e yaklaşmalı mıdır? Uzun yolda da konforlu olarak 60-70 ile gidebilmesi mi gerekir?
Cevaplarınıza şimdiden teşekkür ederim.
Herkese kazasız belasız ve keyifli sürüşler dilerim.