Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Bende bugün yine tayfun ustanın yanına gittim egzoz sorunum halen devam etmekteydi.Garantiden egzoz siparişi verdiler.3 güne kadar gelicekmiş.Zaten 40 tl servis ücreti yağ ıvır zıvır derken 63 tlyi bulmuş.

Hadi hayirlisi @madphantom.Ben de su on disk freni olayina Sali gunu Tayfun Ustaya gidecegim.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Geçenlerde full siyah motoru olan plakalığı olmayan egzost yaptırmış bi arkadaş caddede makas atma tarzı duran trafikte hareketler yapınca runner sanıp gazına geldim motorun :mrgreen: ağzının payını aldı ama şehir içi supermoto'dan daha rahat aradan geçen bi makina olmadığını bidaha anladım. bu arada motor gerçekten güzel duruyodu ledli stoplar falan :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Selam Arkadaslar.Bugun oglen seytan durttu.Kanuni nin sitesine girdim.Servislere bakarken Manavgatta daha once ismini duymadigim bir servis (Gürbez Motor) acildigini ogrendim.Aksamustu aramda solugu orada aldim.Turgut Usta servis yeni oldugundan epey ilgilendi.Hepinizin bildigi gibi on disk freni sorunum vardi.Merkez kasma yapiyordu.Bu yuzden teker rahat donmuyordu.Garantiden degismesi yonunde karar verdi.Bakalim onumuzdeki hafta bu is cozulecek gibi.
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
esp sorunun düzelir umarım.çok ilgilendiklerine bakma,yeni başladıkları için o şekilde davranıyorlar.biraz zaman geçince müşteri memnuniyeti kalmıyor malesef(genelleme yaptım ama çoğu öyle).daha yeniyken bütün sorunlarını çözdür:)

ve ben de kask aldım bugün.birkaç foto yükleyeyim.aldığım gibi resimleri koymak istedim özellikle esp explorer için.yorgunluktan dolayı acele ve rasgele çektim fotoları.bir de akşam olunca görüntüler pek iyi olmadı.sonra geniş geniş çekerim motosikletle beraber..

20p4tuv.jpg


muif75.jpg


34iftp4.jpg


eb30bs.jpg


noebf4.jpg


21b3jo9.jpg


bhi1w7.jpg


biraz zorlandım içerden çekerken:)
1qpkrr.jpg


2nbspxy.jpg


bu da bonus :)
oq963o.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Kaskin hayirli olsun Recep.Fotograf isinde rakibim diyorsun :D Motorla birlikte de bekliyoruz.Bu arada dedigin gibi servis yeniyken musteri kazanma adina yuksek ilgi olabiliyor.Bakalim zaman ne gosterecek.
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
teşekkür ederim sağol.senin kadar olmasa da çekiyoruz birşeyler :) motorla beraber özene bezene çekerim..
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
arkadaşlar merhaba.. sitenin yeni üyesiyim.. 19 sayfayı soluksuz okudum yakın bir sürede ronny 150 almayı düşünüyorum işe gidip gelirken (hava güzel olduğu sürece) kullanacağım. Okuduğum sayfalar boyunca motorun yürüyen aksamında büyük sıkıntılar yaşanmadığını gördüm. Siz bu motoru önerir misiniz? baştan belirtiyim 2. el alma taraftarı değilim =))
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
arkadaşlar merhaba.. sitenin yeni üyesiyim.. 19 sayfayı soluksuz okudum yakın bir sürede ronny 150 almayı düşünüyorum işe gidip gelirken (hava güzel olduğu sürece) kullanacağım. Okuduğum sayfalar boyunca motorun yürüyen aksamında büyük sıkıntılar yaşanmadığını gördüm. Siz bu motoru önerir misiniz? baştan belirtiyim 2. el alma taraftarı değilim =))

2. el japon almak yerine bu motoru oneririm.Fiyatina gore her gorunus hemde performans olarak tatmin edici.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
slm arkadaslar benim motor ekzoz yiyor yeni ekzozum da ozuldu enkısa zamanda tayfun ustaya götürcem siparisini bari versin kafayı yicem sadece benim motorda olcak heralde ekzoz meselesi adam gibi biniyom ondan mı bozuluyo acaba bakarsın daha iyiy bişey yollarlar yada aynı ekzoz bakalım ahyırlısı artık herkeze iyi sürüsler
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
2. el japon almak yerine bu motoru oneririm.Fiyatina gore her gorunus hemde performans olarak tatmin edici.

bende öyle düşünüyorum. ehliyet için gün bekliyorum elime geçer geçmez alıcam sanırım..

istanbulda olup bu ronny kullanan arkadaşlar var mı aramızda? iyi servis nerdedir nerden almam daha iyi olur ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
bende öyle düşünüyorum. ehliyet için gün bekliyorum elime geçer geçmez alıcam sanırım..

istanbulda olup bu ronny kullanan arkadaşlar var mı aramızda? iyi servis nerdedir nerden almam daha iyi olur ?

Mecidiyeköy Merkez servis iyidir.. Gittiğinizde selamımı söyleyin..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
slm arkadaslar benim motor ekzoz yiyor yeni ekzozum da ozuldu enkısa zamanda tayfun ustaya götürcem siparisini bari versin kafayı yicem sadece benim motorda olcak heralde ekzoz meselesi adam gibi biniyom ondan mı bozuluyo acaba bakarsın daha iyiy bişey yollarlar yada aynı ekzoz bakalım ahyırlısı artık herkeze iyi sürüsler

Vay be Atilla.Egzoz konusunda bahtsiz ciktin.Bugun Tayfun Usta nin yanindaydim.Benimde su disk freni meselesi.Bugun baya ugrasti.Sanirim bu sefer tamam.Umarim sende en kisa surede cozume kavusursun.

---------- Post added at 23:56 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

Selam Arkadaslar.Bugun izin gunumdu.Yine dustuk yollara.Side-Antalya yaptim.Bir sey dikkatimi cekti.Benzini hep Shell den aliyorum.Genelde 200 km veya uzeri gidiyor.Bu sefer 200 e yakinken girdim istasyona.Depo 6.090 lt aldi.Sanirim girmeseydim yolda kalacaktim.Diger ilginc meselede 50 km sonra depo ibresi tam ortayi (yarim depo benzini) gosteriyor.Sizde durumlar nasil? Son olarak Ronny ile donus yolunda gun batimi fotografi paylasayim.Herkese iyi surusler...
PICT2832.jpg
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Egzoz Sorunu

Slm arkadaşlar aynı egzoz sorunu bendede varr 3000-5000 devir arasıı zzzzzz diye ötme yapıyor bende bundan igreniyorum. Tayfun usta garantiden sipariş verdi egzoz için bir haftadır bekliyorum olmazsa fabrikayı arıyacam.Bu arada dedigin olay tüm motorlarda var benzin fullken 50-60 km sonra ortaya geliyor ibre sanıırm durum herkestede aynıdır.

---------- Post added at 09:07 ---------- Previous post was at 09:04 ----------

Bu arada kmde kaç para yakıyor motorlarınız arkadaşlar birde şu mesele var geçen arkadaşla deneme amaçlı yan yana bastık gaza ben en fazla 85 i gördüm yanımdaki arkadaşın ibresi benimle aynı mesafede 110 gösteriyormuş bunada bir anlam veremiyorum

---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:07 ----------

Biraz önce fabrika ile görüştüm yedek parçanın ne zaman gönderilecegi ile ilgili şuan 6 gün olmuş en geç 20 gün içinde gönderiliyormuş daha 2 hafta beklicez anlaşılan
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Slm arkadaşlar aynı egzoz sorunu bendede varr 3000-5000 devir arasıı zzzzzz diye ötme yapıyor bende bundan igreniyorum. Tayfun usta garantiden sipariş verdi egzoz için bir haftadır bekliyorum olmazsa fabrikayı arıyacam.Bu arada dedigin olay tüm motorlarda var benzin fullken 50-60 km sonra ortaya geliyor ibre sanıırm durum herkestede aynıdır.

---------- Post added at 09:07 ---------- Previous post was at 09:04 ----------

Bu arada kmde kaç para yakıyor motorlarınız arkadaşlar birde şu mesele var geçen arkadaşla deneme amaçlı yan yana bastık gaza ben en fazla 85 i gördüm yanımdaki arkadaşın ibresi benimle aynı mesafede 110 gösteriyormuş bunada bir anlam veremiyorum

---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:07 ----------

Biraz önce fabrika ile görüştüm yedek parçanın ne zaman gönderilecegi ile ilgili şuan 6 gün olmuş en geç 20 gün içinde gönderiliyormuş daha 2 hafta beklicez anlaşılan

@madphantom Atilla ile sansiniza egzos sorunu yasiyorsunuz.Parca olayi @boboradan hatirladigim 2-3 haftalik bir surec oluyor.Hiz konusunda bizim motorlar digerlerine gore az gosteriyor.Bende Salcanosu olan ve Mondial i olan 2 arkadasla denemistim.arada 10-15 km lik farklar cikmisti.Benzin olayina gelince de benim 0.13 tl km de olmasi lazim.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Doğru bende geçen gün denedim ortalama 0,15 yakıyor.Motora 2 kişi bindik,birde kepezi çıkınca tekrar denedim 0,17 kuruş yaktıgını farkettim.Yani bir depo benzin ile 175 km yapabiliyoruz.Bu ülkede benzin ÇOK PAHALI YAW:))
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Doğru bende geçen gün denedim ortalama 0,15 yakıyor.Motora 2 kişi bindik,birde kepezi çıkınca tekrar denedim 0,17 kuruş yaktıgını farkettim.Yani bir depo benzin ile 175 km yapabiliyoruz.Bu ülkede benzin ÇOK PAHALI YAW:))

İsin icine 2 kisi girince bir de sehirici olayi olunca tuketim artiyor.Yoksa benim gibi sehirlerarasi yolda tuketim 0.13 tl civari oluyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Valla benim bahsettiğim tüketim tapagaz tek kişilik değer.. Bence makul.. İki kişi binince benimde 17-18 kuruşa çıkıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst