- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 27
herşey güzelde neden 15.000 km bir bu özellikde bir motorsiklet için bence çok az 15.000km yi bi yaz döneminde yapılır bence raCER ÇOK İİ Bİ MOTORSİKLET DEGİL BİRDE ÇOK FAZLA bögürüyo gitttigi hızda 130 yada120.. k.bakmayın







