- Katılım
- 18 Ağu 2009
- Mesajlar
- 351
Bende bir seneyi aşkın bir zamandır Seyhan kullanıyorum. Motoru almadan önce, bir çok kişi alma başın belaya girer sakın alma v.s yorum yaptı, belli ölçülerde belki haklılar. Çünkü motorun bazı kronik sorunları var; mesela "arka dişli saplama kesme hastalığı." Yeni modellerde bir çözüm getirebildiler mi bilmiyorum ama, gerçekten sinir bozucu bir durum. Rastladığım tüm seyhanlarda aynı sorunu yaşadıklarını söylüyorlar. Ben 2-3 defa değiştirdim. Belki başlangıçta kendi kullanım hatamdan dolayı da o bölge çok arıza vermiş olabilir, vites geçişleri v.s düzgün olmadığı için. Derler ya şeytan kulağına kurşun, 4-5 aydır böyle bir sorunum olmadı
Ha şunu da söyleyeyim, servisin dediğine göre yeni pumalarda bu sorunu halletmişler...
Özet olarak, Pumayı denemedim ama Seyhan kullanım rahatlığı, çekiş, tip, yedek parça, fiyat/performans olarak halen tercih edilebilir bir motor olduğunu düşünüyorum. Motorunuzun bakımlarını yaptırırsanız, hor kullanmazsanız ve en önemlisi motorun olumlu yönlerine odaklanırsanız
sıfırı ile 4-5 sene kardeş kardeş geçinir gidersiniz...
Özet olarak, Pumayı denemedim ama Seyhan kullanım rahatlığı, çekiş, tip, yedek parça, fiyat/performans olarak halen tercih edilebilir bir motor olduğunu düşünüyorum. Motorunuzun bakımlarını yaptırırsanız, hor kullanmazsanız ve en önemlisi motorun olumlu yönlerine odaklanırsanız