Kanuni popcorn eksoz sesi

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar motor daha 50 km de sesi o kadar çıkıyor abartı takılı gibi sizin motorlarınızda böyle bir sıkıntı varmı ben servise gittim normal dedi ama daha önceki motorlarmı göre ses çok çıkıyor bir fikir verin ne yapmalıyım ?
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
50km de derken 50kmden sonramı demek istredin yoksa motor daha yeni mi. Eğer yeni ise bilemiyorum ama ikinci el falan aldıysan egsozumu delmişler yada susturucuyumu çıkarmışlar bilemem.:s
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
PoPCoRN Ların kendince cok tatlı ve ince bir sesi var... Abartı gibi ses cıkması normal değil ; nasıl bir servise sordurdun sen bu motoru ? Egzoz delinmiş olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst