Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar motor daha 50 km de sesi o kadar çıkıyor abartı takılı gibi sizin motorlarınızda böyle bir sıkıntı varmı ben servise gittim normal dedi ama daha önceki motorlarmı göre ses çok çıkıyor bir fikir verin ne yapmalıyım ?
50km de derken 50kmden sonramı demek istredin yoksa motor daha yeni mi. Eğer yeni ise bilemiyorum ama ikinci el falan aldıysan egsozumu delmişler yada susturucuyumu çıkarmışlar bilemem.:s
PoPCoRN Ların kendince cok tatlı ve ince bir sesi var... Abartı gibi ses cıkması normal değil ; nasıl bir servise sordurdun sen bu motoru ? Egzoz delinmiş olabilir...