Kanuni Kanuni Motorun 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
20
kanuni motorun 150 kullanıcıları motorla igili bilgi tecrublerimizi burda paylaşalım
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilgilerini paylaşmak istediğiniz motosiklet'in fotoğrafını ve teknik özelliklerini eklerseniz katılım daha çok olacaktır. Ayrıca başlık ''Kanuni Motorun 150 / Bilgi Başlığı olsaydı daha iyi olurdu kanımca..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı
Motor Hacmi: 149.6 cm3
Motor Çapı: 57.4x57.8 mm
Motor Sıkıştırma: 9,0:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 7.88 HP/6300 d/d dev/dk
Aktarma: Kayış
Şanzıman: Otomatik
Ateşleme: CDI
Çalıştırma: Elektrik / Pedal
Uzunluk: 2120
Genişlik: 690
Yükseklik: 1165
Aks Arası: 1455
Sele Yüksekliği: 780
Ağırlık: 116 kg
Depo: 6 Litre
Ortalama Yakıt Tüketimi: 3,5 lt
Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Helezonik yay çift amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: 100 / 80 - 16 Tubeless
Arka Lastik: 110 / 80 - 16 Tubeless
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
11
selam

bende ikinci el bu motordan aldım. oturak kısmı ve anifrenlerde sorun yaşıyorum.
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
20
4500 KLOMETRE RAPORU ıkı kez yağ değişti arka fren muşuru benzın göstergesi egsoz garantıden değişen parçlar eksoz 1000 klometrede patladı fabrıka çıkışlı egsozları çok adı garantıden takılan eksoz ıyı baştan kotusunu takıyolar bakın bız ıyı fırmayız garantı olayında durustuz havasını vermeye çalışıyolar motor kalıbına göre çok seri 90 95 her turlu vuruyo ibresi 110 120 gösterıp 80 geçmeyen kılasık kadranı saçma sapan neyduğu belirsiz çinli scootulardan değil sonuçta benım motorumda çinli ama asil çinli:) motorun tasarımı gerçekten super çok hoş albenısı var 16 lık jantları motorsıkete ayrı bir hava veriyo derler ya çınlılıer dokuluyo hıkaye aga 3 lıra verdım çatır çatır bınıyom dokulmuyo dokememde bu motoru hayvan olmam lazım dokulmesi için adam gibi bin yıllarca göturur ayrıca motor çok rahat cıdden konforu hissedıyosun motorun ustunede ıken zevk alıyosun bisan fasıfık mondıal 150 zc benım motordan sonra bunlara bindim çok konforsuz geldi bana garantı kosusnda şüpenız olmasın kanunı sattı malın arkasında duruyo tamır falan yok direk yenısını takıyo güzel aga 3 lıaraya bınılecek en kral makıne bence şuan kanuni motorun 150 tabı sıfır 3 lıraya bınılcek yoksa 3 lıraya 2 el japonada bınersın
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
arkadaslar bende roony 150 aldım bugün ama plakası daha cıkmadıgı için plaka çıkana kadar beklicem alan varmı bu motrda görüntüsü çok harika fiyatıda mükemmel

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------

arkadaslar çok arastırdım bu fiyatlara ancak ikinci el motor alırsın oda sansına iyi yada kötü çıkar bunda 2yıl garanti var
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar uzun süredir motorun 150 ile ilgili paylaşım olmamış ve takip ettigim kadarı ile bu modelin sıfırı artık üretilmiyor,konu hakkında bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
11
selamlar bu motorun bujisinin yerini bilen varmı nasıl ulaşacagım bir türlü çıkaramadım. bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

Arkadaşlar uzun süredir motorun 150 ile ilgili paylaşım olmamış ve takip ettigim kadarı ile bu modelin sıfırı artık üretilmiyor,konu hakkında bilgisi olan varmı ?
kanuni bunun yerine merlin diye buna benzer şık bir motor getirmiş. ben de artık bu motordan sıkıldım satmak istiyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
11
selamlar bujinin yerini bir arkadaştan öğrendim. ayak koyduğumuz yerin arkasındaki plastiğin içinde imiş şimdi onuı sökmeye gidicem...
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
100
kanuni scooter merlin 150 cc - 2011

kanuni merlin 150 cc kullanıcıları motosiklet net forum içinde hangi bölümde hangi başlık altında bulunmaktadır , trafikte merlin 150 cc kullanılımı ne şekildedir veya bu konu ile yeni bir başlık ne şekilde açılabilir ilgilenen motosiklet net forum üyeleri olursa açılacak başlıkta kanuni scooter merlin 150 cc kullananların deneyiminden faydalanmış oluruz , müjdat demir yalova/türkiye 7/9/2011
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
6.400 km raporu :

2 kez arka fren müşürü değişti ve bunun dışında herhangi bir aksilik yaşamadım.
Ancak servis konusu çok sıkıntılı. Uzunca bir süre frenler çok sertti ve resmen bilek gücü ile fren yapıyordum.
Gittiğim servisler normaldir deyip geçiştirdiler. 6.000 km de servis için Motoser'e gittim ve frenler pamuk gibi oldu.
Ön arka disk fren olması mükemmel. Frenlerin tam randımanlı çalışmadığı dönemde bile durma mesafesi konusunda
hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tabii ki Michelin City Grip lastik kullanıyor olmamın da bunda büyük katkısı var :)
Özetle üretimden kaldırılmış olmasına üzüldüğüm ve Çin kökenli motorlar kategorisinde bence çok başarılı bir scooter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst