kanuni motocar 200 cc

Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
yeni inceledim 50 km yol yaptım gerçekten güzel bir motor frenleri kampana olmasına rağmen bir problem çıkarmıyor. en güzeli kilitlenmesi yok. şimdilik rodajda olduğu için fazla sıkıştırmadım. gidişi gayet güzel sesi hoşuma gitti dengesi gerçekten mükemmel. 15 bg - 15 nm tork buji değişimi ile 16.5 bg kadar ulaşabiliyor ama zaten hız motoruda değil genel kullanım için 2 kişilik kullanımlarda çok hoş bir makina kitapçığında max yük kapasitesi 216 kg olarak geçiyor yakıt tüketimi 100 km 2.2 gerçekten de öyle olmalı 10 ytl lik benzin koydum 50 km de hala aynı yerinde duruyor. bozuk bir yola girdim kardan bozulan yollardan bir tanesine motoru yolun şekli ve çukurlar çizgisinden ayıramadı. oturması çok hoş kullanıcısını kesinlikle yormuyor. görüntü olarak çok yakışıklı olduğunu idda etmiyorum ama kullanım olarak gerçekten güzel bir motor.

geçen hafta imkanlarımın elverdiği kanuni 200 cc motokar motorlarından bir tane aldım. görüntü olarak eski jawalara benzeyen bu motor kullanım olarak çok hoşuma giti yan koruma lıkların tam ve standart olarak gelmesi gerçekten hoşuma gitti ayrıca kullanıcıyı yormayan bir motor.

iki kişi binmedim ama artçınında çok rahat edeceği bir sele yapısı ve oturma düzeneği var. karda bozulan yollarda test etmek zorunluluğum oldu yolda tümseklerden ve bozuk zeminlerden geçerken düz bir satıh ta gitme özelliğini bırakmadı. serilik olarak sıkıştımadım daha 50 km oldu. 50 km hıza ve 5000 devire kadar çıkmama rağmen herhangi bir titreşime rastlamadım. buda diğer bir güzellik. ağırlığı 130 kg akşamları motorumu babamın dükkanına bırakıyorum motoru oraya park edebiliyorum daha ağır bir motor olsa hakimiyet zor olacak. ve park problemi yaşayacaktım alırken hesaplamamıştım ama şimdi memnun eden bir özellik oldu.

fiyatı 2.491 ytl satıcı tanıdıktı birazda vade yaptı rodaj bitene kadar yazacak fazla bir şey yok bitiminde size gerekli tüm deneyimlerimi aktaracağım. fotolarda yakında gelir. güzel bir havada fotoğraflarını buraya koyacağım. sorularınız varsa bildiğim ve tecrübelerim ışığında yardımcı olabilirsem sevinirim ama ramzeyimide unutmuyorum onu babam hibe ettim dükkanda kullanacak ama arada ben yine alır gezerim çünkü bende scooterin yeri başka.

1002.jpg


1001.jpg


1003.jpg


1004.jpg



benden başka kullanan yok galiba ilginç geldi bana arkadaşlar aslında güzel bir motor çok kullanışlı ve seri bir motor.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Güzel motor sahiden , yan sepet kısmını kaça takıyorlar ki buna !
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
12
istedigim gibi bisey aslında

bu motordan bende almak istiyom ama jantlar ve frenleri beni urkutuyor
ruzgarda da savrulurmu acaba ve uzun yolda motor hareret yapar mı hep kafama takıllıyor sizin kacıncı km niz dayanıklı bi sy mi acaba merak ediyom da:cat:
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
son durum 2300 km yi geçtim ve kullanımı ve dengesi gerçekten güzel bir motor uzun yolda bir harika 2 kişi kullanımı gerçekten çok güzel bu dediklerimi test kullanmadan anlayamazsınız deneyen ve bilen tüm arkadaşlarım dengesine ve aile ile kullanımına hayran kaldılar son hızı 120 km civarında 2500 bakımından sonra bunun 130 kmyi bulacağını sanıyorum çok güzlü ve ekonomik bir motor sorunsuz hiç bir yerinde gevşeme ve sorun yok uzun yolculukları şimdi daha iyi selesi yumşadı 80 km ile giderken ne motor sesi nede titreşim yok titireşim konusuna gelince valla tek silindirli motora göre mükammel yok denecek kadar az düşük devirlerde torku iyi 9000 devire kadar akışı ve hızlanması güzel farları mükemmel birde sevisteki arkadaş farları halogen yaptı süper oldu geceleri istediğin gibi yol alabiliyorsun bana göre bu fiyata süper ötesi bir alet her yola girebilirsin arazide kullanımı güzel düz yolda ise konforu ve dengesi harika.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
motorun tıpı benı acmadı cok eskı tıp...racer200 alırım daha iyi
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
29
heybetli bir motora banziyor burada konuyu okumadan önce hiç dikkatimi çekmemişti.Bir ara bayiye gidip incelemek lazım .Şehir içi işlerde rahatlıkla kullanılabilir bir motora benziyor ( anlattıklarına göre ) .
Allah kaza bela vermesin arkadaşım güle güle kullan bizi motorunla ilgili bilgilendirmeyi ihmal etme benim hoşuma gitti böyle bişi arıyordum bende .
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
deskator ben aslında uzun yolda kullanıyorum çok hoş ve rahat ara hızlanmasıda güzel olduğu için sollamalarda rahat şehir içi ve gerektüğünde şehirler arası yolda rahat kullanılabiliyor ben bulunduğum yerden karacabey den susurluğa bursaya bandırmaya erdeğe defalarca gittim beni hiç üzmedi rahat yolculuk yapabiliyorum uzun yoldada titireşim sorunu pek olmadığı ve yolda gidon hakimiyeti iyi olduğu için b çok raha kullanabiliyorsun bir denemeni tavsiye ederim tipine gelince eski tip jawa ları andırıyor ama kullanımı çok rahat ve güzel bir motor frenleri kampana ama durma konsunda bir sorunum olmadı üstelik toz ve düğer sebeplerden disk frenlerde olan ses bunda yok.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
niyetim ikinci el bi twister almaktı ama olmuyor işte:pr:

son kararım bu motor oldu..
haftada ortalama 600 km yol yapacağım işim gereği. üstelik yaz kış... bu motor bu mesafeye dayanabilecek mi? çünkü yolda kalmaktan bıktım...
birolbirinc kardeş, senin izlenimlerin benim için önemli, teşekkürler...
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
valla ben kesintisiz 250 km yi 1 günde devirdim sorunu yok ama benim kullanımım 80 - 100 km hızlarda kullanıyorum çok rahat yolculuk yaptırıyor son hızıda 125 -130 km civarında bir defa konjektör sorunu çıkardı ama onda da servise kadar gitti garibim başkacada bir sorunu yok yol dengesi kullanımı rahat titreşim sorunu yok ben tavsiye ederim ama hız motoru değil sade ve günlük kullanım motoru bu şekilde kulanırsan sorunsuz bineceğine inanıyorum. ama ilk zamanlar yumşuyana kadar semerden biraz derliydim oda yumuşadı şimdi aşırı rahat sıkıntısız yol yapıyorum haftada işlerim müsait olduğunda ortalama 250 - 300 km yapıyorum bir sorunda çıkarmıyor. bir defada 60 - 70 km gidiyorum hiç bir sorunu olmuyor rampalarda çok rahat bir sürüşü hiç bir rampada vites düşma ihtiyacı duymadım. uzun yoldada kullanabilirsin. bu fiyata iyi hiç bir vidası felanda gevşemedi zinciri bile 2 defa yağlama fırsatım oldu ondan bile tık yok geceleri bile yol yapıyorum az önce 29 km ötedeki ilçedeydim far sistemi güzel. bana güzel bir yolculuk sağladı
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
birolbirinc' Alıntı:
valla ben kesintisiz 250 km yi 1 günde devirdim sorunu yok ama benim kullanımım 80 - 100 km hızlarda kullanıyorum çok rahat yolculuk yaptırıyor son hızıda 125 -130 km civarında bir defa konjektör sorunu çıkardı ama onda da servise kadar gitti garibim başkacada bir sorunu yok yol dengesi kullanımı rahat titreşim sorunu yok ben tavsiye ederim ama hız motoru değil sade ve günlük kullanım motoru bu şekilde kulanırsan sorunsuz bineceğine inanıyorum. ama ilk zamanlar yumşuyana kadar semerden biraz derliydim oda yumuşadı şimdi aşırı rahat sıkıntısız yol yapıyorum haftada işlerim müsait olduğunda ortalama 250 - 300 km yapıyorum bir sorunda çıkarmıyor. bir defada 60 - 70 km gidiyorum hiç bir sorunu olmuyor rampalarda çok rahat bir sürüşü hiç bir rampada vites düşma ihtiyacı duymadım. uzun yoldada kullanabilirsin. bu fiyata iyi hiç bir vidası felanda gevşemedi zinciri bile 2 defa yağlama fırsatım oldu ondan bile tık yok geceleri bile yol yapıyorum az önce 29 km ötedeki ilçedeydim far sistemi güzel. bana güzel bir yolculuk sağladı

birol abi NE duymak istediysem onu yazmışsın süper...
dün gidip baktım iyice inceledim benim kanım baya ısındı bu motocara. gelecek sene benim cefamı bu motor çekecek anlaşılan...
millet deli gibi racer 200 alıyor, forumda açılan sayfasında yüzlerce mesaj uçuşuyor. halkbuki racer'ın motocar'la motoru tamamen aynıymış. Onlar da gayet memnun, istisnalar dışında çok sorun yaşayan yok.... Ayrıca motocar hem daha rahat, hem ucuz...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bende bu motordan almayı düşünüyordum ama maddi olanaklar
yetersiz kaldı ! ÖTV zammıyla fiyat iyice uçtu !
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
istanbul sana yardımcı olabildiysem sevindim bu hafta birazcık modifiye de ettireceğim motoru dişlisi değişecek bu işlemide ben değil servis mutlaka yaptır dedi bende yaptıracağım bu da 90 km hızda acaip rahat ve sesiz gideceğim demektir.
mengu16 bende ötv den 1 hafta ile kurtardım ben aldım ötv muhabbeti çıktı. ama alabilirsen tavsiye ederim bizim buradaki servis diğer bir kaç motorunda servisi adam benim motoru acaip sevdi arada sohbete gidince geziyor. sevdi işte ne diyebilirim.
herkes frenlerine taktı disk değil diye söyleniyor ama bu güne kadar benim yüzümü kara çıkarmadı ne zaman durması gerekirse durdu. alacak imkanın olursa tavsiye ederim artçı ile kullanımı güzel bir motor bu hafta bir gezi varmış arkadaşlar çağırdı kesintisiz 400 km yol alacak hemide yol tam test yolu bakıcaz gelince fotolarımı ve izlenimlerimi anlatırım.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
gezinin fotolarını ve yorumlarını -ne yalan söyliyim- heyecanla bekliyorum.

yolda motocar görünce işte benim motor diyorum artık. insanların eşyalarla duygusal bağ kurmaları ne garip.:mrgreen: özellikle erkeklerin arabalarına veya motosikletlerine bağlılıkları....
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
istanbul geziye katılamadım yengeden izin çıkmadı bende susurluğa gittim oradanda boğaza gidip geldim toplam 300 km oldu çok iyi rahat ve huzurlu bir geizoldu
gürzan yakıtı benim 125 cc scooterden daha az onu biliyorum 10 lt ile 400 km nin üzerinde gidiyorsun dahasınıda hesaplamadım ama yakıt tüketimi normal kullanımda ( 80 km) de giderken çok ideal ama modifiyeden sonra daha da azalacakmış ve maximum hız 145 km olacak diye hesapladık. gelişmeleri ve gezileri anlatırım size.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bende bayaa bir merak ettim doğrusu.şu modifiye hallolsun bizi bir bilgilendiriver bakalım...
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
Motoru ekipman ve performans olarak ben de beğendim (anlattıklarına göre) gerçekten hoş cazip göründü bana ben almayı düşünmüyorum fakat görünüşü beni biraz çelişkiye düşürdü. Motor gerçekten performans olarak güzel olabilir ama bana pek hitap etmiyor. Bu tip motorları seven arkadaşlara kendilerinin de gidip bizzat test etmelerini tavsiye ediyorum. Birolbirinc arkadaşımız gayet memnun almak istiyen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
az benzin yakıyor, diğer çinliler gibi ikde bir problem çıkarmıyor, motoru da güçlü. daha ne olsun bundan iyisi şamda kayısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst