Kanuni Hussar Vs. Mondial 151 Rs

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
8
arkadaşlar öncelikle herkese slmlar bu iki scooter arasında kaldım ikisinden birini düşünüyorum hussarın 125 cc olmasına rağmen hussara daha sıcak bakıyorum ama mondialda boyut olarak daha geniş ve daha büyük görünüyor ben bu iki motoru kullanan arkadaşlardan yardım istiyorum iyi ve kötü yanlarını örenmek istiyorum..

şimdiden teşekkürler.:bestmt:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
48
bence kanuni ben bir mondial kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye etmem istersen bi mondial servislerinden birine uğra bi bak en çok arıza ve sorun cıkaran modellerden biri 151 rs tavsiye etmiyorum ben bile şuan çok pisman oldum aldığıma mondiali
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
dostum yigenimde var...hussar gayet memnun..hussarin bi ozelligide,motor blogu turk uretimi..ole racing degil..dikkat edersen hussarla ilgili sikayet yok pek..hussar kanunin en kaliteli modeli..cok rahat 120~130 yapiyormus..gorunus olarakta mondialden cok daha sik ustelik fistik yesili rengi muhtesem..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
8
gazman' Alıntı:
dostum yigenimde var...hussar gayet memnun..hussarin bi ozelligide,motor blogu turk uretimi..ole racing degil..dikkat edersen hussarla ilgili sikayet yok pek..hussar kanunin en kaliteli modeli..cok rahat 120~130 yapiyormus..gorunus olarakta mondialden cok daha sik ustelik fistik yesili rengi muhtesem..
eyw hocam yorum için bende o rengi beğendim zaten:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
gazman' Alıntı:
dostum yigenimde var...hussar gayet memnun..hussarin bi ozelligide,motor blogu turk uretimi..ole racing degil..dikkat edersen hussarla ilgili sikayet yok pek..hussar kanunin en kaliteli modeli..cok rahat 120~130 yapiyormus..gorunus olarakta mondialden cok daha sik ustelik fistik yesili rengi muhtesem..

120-130 gordugune inanmiyorum ben
arkadasimda vardi 95 i gecemedi.
yalniz mondialin 151 hs modeli mi ne var suan iyi satan
sorun yasiyan pek gormedim.
rs tavsiye etmem.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
8
140 gösterge war en azından bi 120 görebilme olasılığı oldunu düşünüyorum:silent:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bence mondıal derım kanunı yı eskısı kadar kalıtelı sanmayın
 

jar

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
50
bence göstergeye bakma gerçi ben hussar ın 110 u flan geçebildiğini duymuştum.ama mesela benim bi arkadaşta yamaha nın nouvo modeli var ibresinde 160 yazıyor fakat 120 yi görebildiiini söyledi..ben de kanuni derim.kanuni eskisi gibi kaliteli denmesede en azından hussar modeli mondial den daha kalitelidir..
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
zaten kanunının yenı modellerı mondıalden daha dandık ama hussar ıle bı kac motor bıraz kalıtelı olabılr ama mondial arasında ucurum yok elbette artık gerıısını arkadas dusunecek...ama sanırım boyu uzun arkadasın(eger oyleyse) hussara backlarınını sokmaya zorlanabılır
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
17
beyler ben 4 senedir hussar kullanıyorum bizim bura sibirya gibi ama tek marşta alıyo hemen ve hergün 80 km yol yapıyorum hussar 205682 km ye geldi daha hiç arıza vermedi ve hiç yolda kalmadım monial 151 rs ile yolda kapışıorm inanın benim ibre 130 u görüyo mondial teneke gibi 100 zor yapar hussar hem saglam hemde taywain malı mondial cin malı artık sana kalmış bence kanuni hussardan şaşma ama sen bilrsin ginede
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Ah be kardeşim..
Bekle biraz daha japon al diyecegim sana ama beni dinlemiyceksin..
Ki bu cok normal bende mondiali kötülüyenlere alma diyenlere;
'sizene kardeşim bütçem bu..Mondial alıcam dıodum'

Amaa..!!
Sonradan anladımki motora yaptıgım masraflar..
Arızaların Bana verdigi stress..
Motorun 3 ayda zor satılması
2.500 ytl alıp 1.000ytl'ye satışım
Aklıma geldikçe lanet ediyorum bu motorlara

Aklın varsa uzak dur..!!

Bütçe meselesi ama inan cıkardıgı arızalarla japon motorundan bile pahalıya gelıyor..

Git honda beat-kymco agility-yamaha bws vs.. motorlardan al iyi bi bakım yap..sorunsuz bin..

Aklın varsa uzak dur çin-çondan..!!
Aklın varsa uzak dur çin-çondan..!!
Aklın varsa uzak dur çin-çondan..!!
Aklın varsa uzak dur çin-çondan..!!
Aklın varsa uzak dur çin-çondan..!!
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Mondial teneke diyen arkadasa hitaben şu söz aklıma geldi, 'bana şaşı diyenin gözleri badem olsa' kendi kullandığın motor japon motormu acaba ? Yok yok taiwanmıs! Bana kalırsa İtalya'n o derece kaliteli! Her defasında çin malını kötülüyen arkadaslar siz gercekten motorcu olduğunuza inanıyormusunuz, motoru aldığından beri yağ değiştirmeyen kaldırımdan hoplayıp zıplayan, gevseyen civataları sıkmadığı icin heryeri oynayan, durduğu yerde yağ akıtan günahsız motorların ceremesini yeni motor almak isteyenler çekiyor! Mondial servisi önüne gitmene gerek yok Honda nın serviside yığınla motor kaynıyor! Anlayana..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst