Kanuni GT 170R

Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
1
İyi günler 18 yaşındayım ilk motorum olarak Kanuni GT 170R düşünüyorum.Yorumlarınız ve önerileriniz nedir? Teşekkürler.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
bence öncelikle sana göre ağır kalacak bir motor alma derim

mondial drift te bir bak hem daha hafif hemde kullnıcılar memnun bir incele istersen derim.
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
122
Merhaba.
Bende 1 ay sonra motor alacağım ve araştırıyordum.Bu motor ile karşılaştım ve tüm kararımı değiştirdim.
Motorun ilk başta şekli mükemmel gerçekten çok etkiledi beni.
Arka frenin disk olması bu mükemmelliğe mükemmellik kattı.
15HP olması diğer 150'liklere göre daha üstün olması büyük mükemmellik :)
Hele ki fiyatı mükemmelinde mükemmeli...
3.568 TL Gerçekten çok iyi.Ben gerçekten çok beğendim ve almayı şuan düşünüyorum.
Fakat motor yeni çıktığı için kullanan sayısı çok az ve bu yüzden bilgi almak için tek yapacağımız şey bayiileri aramak olacak.
Keyifli forumlar.
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
122
İnternette yakıt tüketimi hakkında hiçbir bilgi bulamadım :)
Acaba ne kadar yakar.
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
122
Araştırmalarıma göre bazı kişiler nisanda çıkacak demiş , bazıları mayısta çıkacak demiş.Bazıları satışa sunuldu demiş.
Fakat kesin bir bilgi bulamadım.2 Tane bayiiyi aradım istanbuldakileri fakat telefonu açmadılar.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bu model yalan oldu galiba.. :)) gören duyan yok unutuldu gitti.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Hocam ben bugün kadıköydeki bayiiye bu modeli soracağım :) Sorduğumda aldığım cevabı buraya yazarım.
İlk zamanlar bende güzel buluyordum fakat Honda cb125e almayı tercih ettim.Ne de olsa honda.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Hocam bugün gidemedim.Ama yarın kesin gideceğim ve soracağım :)
Dün önlerinden arabayla geçtiğimde Kanuni gt 170 ve Kanuni gt 170 r modeli yoktu.
2 Farklı motor gördüm zaten küçücük bir yer.Yarın gerekli bilgileri yazarım.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Hocam ben bugün KANUNİ KADIKÖY / ACIBADEM CARREFOUR KARŞISINDAKİ bayiisine gittim.
Çalışanları çok sevdim.Sohbetleri olsun davranışları olsun on numara.Bu konuda güven verdiler.
Fakat ellerinde Gt 170 R modeli yoktu.Dün gelseydin vardı dedi.
Taksitli fiyat : 3.570 TL
Peşin : 3.400 TL
Peşin Anahtar teslim : 4.000 TL

Diye fiyat aldım.Bu indirimsiz fiyat sanırım baya bir yüksek geldi.Peşin olduğunda 400-500 TL düşürüyorlar diye biliyordum.
Gv170 modelini gördüm 0 2 tane vardı resimlerde pek güzel değillerdi ama gerçekten görünce çok hoşuma gitti.
Gt 170 modeline rastladım trafik sıkışıktı kadıköy evlendirme dairesinin önünde motorlu arkadaş 3 kere turladı turuncuydu sanırım yeniydi parlıyordu.Bir yandan Gt 170R'ye aklım kaydı.
Honda cb125e almayı düşünüyordum fakat honda arka fren kampana , kanuni disk.
Honda 125lik , kanuni 170 ( 1-2 Sene sonra farkı ortaya çıkartır )
Kanuni led sinyaller çok hoş.Gösterge panelline hayranım tabi resimden gördüğüm kadarıyla.
Görünüş olarakta kanuni diyorum.Her özellik bakımından kanuniyi seçmek istiyorum.
Fakat kanuni honda kadar kaliteli değil.İşte bu düşündürüyor.
kimiyle konuşuyorum honda cb125e'ye karar veriyorum kimi diyor böyle böyle diyor gt 170 R'a karar veriyorum.
Yani aşırı kararsız kalmış durumdaydım.Kanuni alsam 4-5 Sene kullanırım.Bu 4-5 sene içerisinde en fazla 30.000 Km yol yaparım ve bu kadar kmyi yapacağımı sanmıyorum şehir içi kullanacağım sonuçta hobi olarak.Tek fark kalite.
Sanırım honda cb125 alacağım ama pişman olmakta istemiyorum.Pek kullananına görmedim.
Bayiideki abi baya bir satıldığını söyledi bana.Bende sevindim satılması güzel birşey.Fakat forumdanda kullanan bir kişiyi gördüm 2 tane resim koymuş siyah renk umarım daha farklı resimler ve videolar görürüz.
İyi forumlar.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
8
Ilk motorum olarak kanuni gt 170 i sectim siyah rengini bekliyorum suan plaka islemleriyle birlikte bana 4100 liraya geliyor baya zamlanmiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst