biliyorum uzun aralarla bir şeyler yazabiliyorum buraya, farkındayım. ancak yaz boyunca oldukca yogun olacagım. bır de yaklasık ıkı hafta yagmur yagıyordu,bu yuzden cok fazla bınemdım motora. yanlıs hatırlamıyorsam 995km oldu. yarın bı aksılık olmazsa servıse goturmeyı dusunuyorum.
gecen hafta goturecektım ancak hafta sonu servısın acık olmadıgını hafta ıcı getırmem gerektıgını soyledıler, bunun uzerıne hafta ıcı uygun bır zaman kolladım, en musaıt oldugum zaman bugundu onda da servısın telefonu cevap vermedı. satın aldıgım bayii aradım.onlar da yarından ıtıbaren cumartesılerı de acık olacaklarını soyledıler. ınsallah yarın bı aksılık olmazda servıse goturebılırım.
sanırım servıse goturecegım zaman sıkayet edecegım bır sey olmayacak.sadece motor yagına para verecegım eger ekstradan bır sey cıkmazsa...
su ana kadar motorla ılgılı en ufak bır sıkayetım yok ancak ankara trafıgınden sıkayetım var. bugun hatta o kadar canım sıkıldı kı bı ara mesaıye gıderken motoru satsam mı dıye dusunmedım degıl. o kadar sevıyorum kı motor kullanmayı sırf bu dengesız adamlar yuzunden bırakmak ıstemıyorum ancak cok canım sıkılıyor.neyse benden bu kadar.
servis işi bugun de yattı, usta kırıkkaleye gıtmıs, gun boyun da gelmeyecekmıs, anlasılan ben bu motoru 1200 km falan goturecegım servıse
