Kandiliniz, KAdir geceniz Mubarek olsun..

Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Tüm MT camiasının ayrıca islam aleminin kandilini kutlar, duaların kabulü ile hayırlara vesile olmasını Yüce ALLAH'tan (c.c.) temenni ederim.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Allah ; bu geceyi bizlere ihya etmeyi nasip eylesin; geçmiş günah ve kusurlarımızı affetsin ; hepimizin, tüm İslam aleminin gecesi mübarek olsun ve hayırlara vesile olsun...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
msj attık cebien insan cvp yazar fakirleri oynuyon tabi motor yok kontur yok :p

Erhan valla 5 knt kaldı onlada motorun ruhsat sahibin arıycam
Batırdı bu motor olayı beni
Adam vekalet vercem dedi ama hala ses seda yok
Gıcıklık çıkarıcak sanırım
Bayrama otoparkta giricek motor :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sen motoru almıssın ya ona dua et bak bu gece kadir gecesi dua et bol bol adam versin vekaleti ama bugun aldın aldın:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cümemizin kadir gecesi mübarek olsun,hayırlara vesile olur inşallah
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Mübarek Kadir Gecenizi ve Ramazan Bayramınızı kutlar, ailenizle bir ömürboyu mutlu, huzurlu ve saglıklı günler geçirmenizi temenni ederim.


Sevgi ve Saygılarımla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün İslam Alemi ve Motorsiklet.net
kadir20gecesixy3mu1.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Cümlemizin Kandili mubarek olsun Allah (c.c) Günahlarımızı bağışlasın. Dualarımızı kabul etsin.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Sevgili değerli dostlarım bugun. 1000 aydan hayırlı bir gece, KAdir gecesi yani Kuran-ı Kerim' in ilk indiği gece..


Bu gece Tövbelerimizi edelim, Yüce Rabbimizden af dileğelim. Şüphesiz ki Allah Affedendir.


Tüm MT ailesinin Kandilini tekrar kutlarım daha nice güzel günler, Kandiller sevdiklerinle beraber görmelerini dilerim :rendeer:


lenn yine misyonerliğe başlamışsın :p


Bütün Mt ahalisinin Kandili mübarek olsun

msj attık cebien insan cvp yazar fakirleri oynuyon tabi motor yok kontur yok :p

sen hiç konuşma msj atıyorum sana msnden cevap veriosun yada facebooktan msj atıosun fakir şey seni :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
Tüm Müslüman Aleminin Bu Gecesi Hayırlı Olsun .. Ellerimizi Açalım Allah'ımızdan Af ve Mutluluk dileyelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst