Kandiliniz, KAdir geceniz Mubarek olsun..

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sevgili değerli dostlarım bugun. 1000 aydan hayırlı bir gece, KAdir gecesi yani Kuran-ı Kerim' in ilk indiği gece..


Bu gece Tövbelerimizi edelim, Yüce Rabbimizden af dileğelim. Şüphesiz ki Allah Affedendir.


Tüm MT ailesinin Kandilini tekrar kutlarım daha nice güzel günler, Kandiller sevdiklerinle beraber görmelerini dilerim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
teşekkürler vasco...tüm islam aleminin kadir gecesi mübarek olsun...bol bol dua ve ibadet ederek geçirilemsi gereken bi geceyi inşallah hayırlısıyla geçirmemiz dileğiyle....
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın,
yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, mekanınız Firdevs, dualarınız kabul, kazalar belalar bizlerden uzak, Kadir geceniz mübarek olsun..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Ewet tüm arkadaşların, tüm müslüman aleminin, tüm kainatın Kadir Gecesi mübarek olsun:rendeer:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın,
yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, mekanınız Firdevs, dualarınız kabul, kazalar belalar bizlerden uzak, Kadir geceniz mübarek olsun..

Amin.Cümlerimizn Kandil-i Şerif-i Mübarek olsun...
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Bu mukaddes gecenizden, edeceğiniz dua ve tövbelerle en iyi istifade edebilmemiz dileği ile, Tüm islam aleminin ve MT camiasının Kadir Gecesi mübarek olsun..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm arkadaşlarımın,dostlarımın ve kardeşlerimin kandili mübarek olsun
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Tüm islam aleminin kandili mübarek olsun. Bu gecede yüce Allah herkese dilediğini nasıb etsin inşallah.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Tüm islam aleminin kandili mübarek olsun.Allahım herkesin en iyi şekilde bu geceyi geçirebilmesini nasip etsin...
 

ESN

Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce ALLAH tüm dualarınızı kabul etsin.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Sevgili değerli dostlarım bugun. 1000 günden hayırlı bir gün, KAdir gecesi yani Kuran-ı Kerim' in ilk indiği gece..


Bu gece Tövbelerimizi edelim, Yüce Rabbimizden af dileğelim. Şüphesiz ki Allah Affedendir.


Tüm MT ailesinin Kandilini tekrar kutlarım daha nice güzel günler, Kandiller sevdiklerinle beraber görmelerini dilerim :rendeer:

Teşekkür ederiz kardeşim ama biraz daha dikaktli olalım lütfen. 1000 günden ziyade, içinde kadir gecesi olmayan "1000 AYDAN" hayırlı bir gece bu gece. Bilindiğiniz gibi alemlerin Efendisi (s.a.v.) ne ilk vahyin geldiği, iman edilip kendisiyle amel edildiği takdirde alemlere rahmet olan "Kuran-ı Kerim'in" inmeye başladığı gece.

Yani Alemlerin yaratılış sebebi bu gecede saklıdır.

Kadir Suresi :

Rahman ve rahim olan Allah'ın adıyla ;

1. Şüphesiz, biz onu (Kur'an'ı) Kadir gecesinde indirdik.
2. Kadir gecesinin ne olduğunu sen ne bileceksin!
3. Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır.
4. Melekler ve Ruh (Cebrail) o gecede, Rablerinin izniyle her türlü iş için iner de iner.
5. O gece, tan yerinin ağarmasına kadar bir esenliktir.

Sadakallahülazim
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
Hepimizin Mübarek Olsun Arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Teşekkür ederiz kardeşim ama biraz daha dikaktli olalım lütfen. 1000 günden ziyade, içinde kadir gecesi olmayan "1000 AYDAN" hayırlı bir gece bu gece. Bilindiğiniz gibi alemlerin Efendisi (s.a.v.) ne ilk vahyin geldiği, iman edilip kendisiyle amel edildiği takdirde alemlere rahmet olan "Kuran-ı Kerim'in" inmeye başladığı gece.

Yani Alemlerin yaratılış sebebi bu gecede saklıdır.

Kadir Suresi :

Rahman ve rahim olan Allah'ın adıyla ;

1. Şüphesiz, biz onu (Kur'an'ı) Kadir gecesinde indirdik.
2. Kadir gecesinin ne olduğunu sen ne bileceksin!
3. Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır.
4. Melekler ve Ruh (Cebrail) o gecede, Rablerinin izniyle her türlü iş için iner de iner.
5. O gece, tan yerinin ağarmasına kadar bir esenliktir.

Sadakallahülazim

Allah razı olsun düzelttim kardeşim :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
herkesin kandili mübarek olsun

abiler bana da dua edin de bu sene alıyim artık motosikletimi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst