Kampana fren

Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar teşekkürler cevaplar için . Elimde 4.5 milyar gibi bir para var . Bunun 3ü motosiklete gerisi ekipmana gider diye hesap yaptım ama ben en iyisi seneye kadar para biriktireyim :queen: . Seneye elimde 7-8 olur cbf 150+ekipman yaparım artık . Otobüse devam :flower:
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
750 cc ve üzeri cruiser (chopper) motosikletlerde bile kampana var (kimiside disk ama ) honda nın yamahanın tel jant alaşım jant fark etmiyor kullanmış adamlar ki 600 cc en hafif makinası 230 kg bu 400 kg a kadar gidiyor kampanayı hor görmemek lazım sadece ısınınca şişebiliyor ama yokuş inerken de kompresyondan önfren den elbette faydalanınca çok aşırı sıkıntı olmaz sanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst