- Konu Yazar
- #21
Arkadaşlar teşekkürler cevaplar için . Elimde 4.5 milyar gibi bir para var . Bunun 3ü motosiklete gerisi ekipmana gider diye hesap yaptım ama ben en iyisi seneye kadar para biriktireyim :queen: . Seneye elimde 7-8 olur cbf 150+ekipman yaparım artık . Otobüse devam :flower: