gerçekten 3m ise yeterli ama yapıştırmadan önce kaskı güzelce temizle öyle yapıştır yoksa iyi yapışmayabilir. Bir de yapıştırdıktan sonra 1 gün bekle iyice yapışsın hemen kamera takıp çıkma.
ne kadar sağlam tuttuğunu şöyle söyleyeyim kaskın üzerinde kamera ile önde camı olmaya cruiser motosikletle 180 190km hızlara çıktım bana mısın demedi. Yalnız kaska bi defa yapıştırınca sökmesi öyle kolay değil o yüzden yeri belirle sonra yapıştır.