Kaliteli bir kask ile belki sonuç daha farklı olabilirdi.

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
81
Hergün doğup büyüdüğüm memleketimin yerel haber sitelerine girerim, haber okurum.Bugün ki haber ise içimi cızlattı.Yine ihmaller, yine dikkatsizlik, yine güvensiz sürüş ve kötü sonuçları.Yorumları sizlere bırakıyorum.Kaza yapan arkadaşada geçmiş olsun der, inşallah tez zamanda sağlığına kavuşmasını temenni ederim.

http://caycuma.org/haberoku.asp?id=2861

PqqdE9.jpg


MEEQlN.jpg


8ggOl7.jpg
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
40
Bir Zonguldaklı olarak çok üzüldüm Allah şifa versin. Perşembeyi de iyi bilirim genelde böyle sürücüler çok oluyor maalesef o bölgede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst