Kalbim dayanmaz

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Adamın yaptıgı sey cok riskli...
Bilmedigin yolda bu sekilde gazlanmaz bu bir.
Bildigin yolda bir kavsaga yanastıgında o hızla oradan gecilmez bu iki.

Ama ustalıgı, ama karsıdaki adamın biraz yavas olması vs... bunların hepsi ecelin henuz gelmeyişinin gostergesi.

Yoksa pistte bile zımparaya geldiginizde kenardaki cayır cimenin icindeki tas parcası nedeni ile bile can verildigi gorulmustur ulkemizde....
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
rezil adam

bugün ölmemiş yakında ölür .
Ölürken başkasının canına zarar gelmesin bari.
Çift şerit yolda heryerden tali yol var öküz gibi kullanıyorsun .
araba yola girerken sola baksa boş sağa baksa tekrar sola bakamadan eşek gibi geliyorsun .
Sonra motorcular eziliyor şu bu . ( Tamam türkiye maganda dolu eyvallah o ayrı ona katılıyorum bu video zaten türkiyede değil )

Ama şu videoda bu adam çarpıp ölmüş olsa %100 kusurlu kendisi .
Bir de çarptığı adam ölümlü kazaya sebebiyet vermekten başına iş açılır .
:farao:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Allah tan o anda karşıdan başka araç gelmemiş.yoksa görürdü ebesi....... bence kaza olsa bile motor sürücüsü suçlu olurdu.hem virajlı yol hem de aşırı hızlı.arabanın sürücüsü soluna baktığı anda boş diye çıkarken adam bir anda burnunda bitiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst