kahraman maraş mt gazianteb de balık keyfinde

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076





[IMG=http://img527.imageshack.us/img527/4627/40161845.jpg][/IMG] [IMG=http://img527.imageshack.us/img527/40161845.jpg/1/w600.png][/IMG]

[IMG=http://img527.imageshack.us/img527/1686/70273653.jpg][/IMG] [IMG=http://img527.imageshack.us/img527/70273653.jpg/1/w640.png][/IMG]

arkadaşlar kusura bakmayın gelenksel oldu ama yazı konusunda kusura bakmayın baya zaman aldığı için hem yazı hem foto yoruyor ama
şu akadarını söyleyim antebde hayali abi ve tüm a2teker üyelerine teşekkür ediyorum sayelerinde güzel bir gün gecirdikharika idi
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ayağınıza sağlık, antep ekibine de maşallah demeli ama resimlerin birinde bir çarpıklık var :silent:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------

 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkardaşlar güzel insanlar bir araya gelince dahada güzellikler böyle ortaya çıkıyor ceyhan gurubu ile aklımızdan geçti hadi antebe gidelim demiştik kaşkede gelseydik iyi eğlenmişsiniz emeğinize sağlık

not sabri abiye: abi muhteşemsin valla yemekler göbekler maaşallah allah esirgesin selamlar
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ne güzel bir birliktelik,ne güzel bir ortam.hele hele tanıdık simaları (MUSTAFA,SABRİ USTA,HAYLİ USTA)tekrar görmek daha da keyifli.afiyet olsun.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
inşallah daha nice nice güzel birli,kteliklere
hayırlısı ile heb beraber
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst