kahraman maraş mt bayramlaştık

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
eh sağolsun mücahit abinin gelmesi sebeb oldu mt miz bayramlaştı tekrardan nice mutlu bayramlara


benim evde buluştuk daha sonra dışarı çıktık çay içmeye


ev hali eşofman falan idare edin artık

http://img523.imageshack.us/img523/7710/mustafa1471ph3.jpg
gazi antebden arkadaşım yiğit te maraşta idi onun motoru ile uğraşıyorduk biraz

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img100.imageshack.us/img100/9039/mustafa1474zp7.jpg

daha sonra kaleye çıktık çay içmeye








bayramlaşmaya katılanlar
regal) mustafa
spedy) mustafa
müco )mücahit
antebten arkadaşım yiğit(antebte ama aslen maraşlı ve benim yakın arkadaşım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst