kahraman maraş grubu olarak büro açtık

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar gelebilecek misafir ve sohbet edecek bir yerimizin olamsı içibn büro açmaya karar verdik ve ilk resimleri, işte masamız hala yok ama olacaksandalyeler geldi nasıl olsa








yardımlarınızı ve fikirlerinize açığız
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Hayırlı olsun kardeşim. Yazın Andırın'a yaylaya gidiyorum bu sefer gelicem yanınıza:rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Kocaeli'ye de mi yapsak böyle birşey acaba?

tavsiye ederim şehir dısından misafir gelince oturub bir çay içirecek veya ağırlayacak bir yer ihtiyac oluyordu eksiklik hissetmeye başlayınca oldu ve iyikide oldu oturub cay içeceğimiz yer oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

Hayırlı olsun kardeşim. Yazın Andırın'a yaylaya gidiyorum bu sefer gelicem yanınıza:rendeer:

gelmezsen darılırız artık motorcuların bir mekanı var artık kahraman maraş ta
hemde sadece bize ait

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

arkadaşlar yerimiz hiç bir ticari amacı olmayan bir yerdir
herhangi birisinin işlettiği mekan falan değildir
ortak hobimiz olan motosiklet konusunda sohbet edib vakit gecireceğimiz mekan olsun istedik
büro ortak kulşlanım alanıdır yani
hiç kimsenin işlettiği bir yer değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst