- Konu Yazar
- #1
Geçen sezon , eylül ayında ; Trafik polisine , sadece bu konuyu sormak için yanaştım.. Saolsun güzelce anlattı...
"Eğer istiap haddi 1 kişi ise , sürücü haricinde 1 kişi daha motora binebilir." dediler.:cyclopsan
Dün çarşıda tek başıma gezerken , yine bir trafikçiye ; sadece merak ettiğim için tekrar sordum , çünkü yasa falan değişti dediler!
Eğer orada 1 yazıyorsa , sadece 1 kişi binebilir dedi.:silent: :silent:
* SON DURUM NEDİR??
"Eğer istiap haddi 1 kişi ise , sürücü haricinde 1 kişi daha motora binebilir." dediler.:cyclopsan
Dün çarşıda tek başıma gezerken , yine bir trafikçiye ; sadece merak ettiğim için tekrar sordum , çünkü yasa falan değişti dediler!
Eğer orada 1 yazıyorsa , sadece 1 kişi binebilir dedi.:silent: :silent:
* SON DURUM NEDİR??