Kafam karışık....

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Arkadaşlar merhaba ;
Henüz motosiklet sahibi olmamama rağmen forumunuzu çok yakından takip ediyorum.

Sormak istediğim bir kaç soru var.. Bu soruların cevabını bulamazsam yanlış bişey yaparım diye tırsıyorum açıkçası. Bu yüzden sizlerden biraz yardım istiyorum.

Ehliyetimi alalı yaklaşık 3 ay oldu. Motosiklet tecrübem yok denecek kadar az. Bu işin eğitimini almak istiyorum ama Trabzonda ikamet ettiğim için buralarda motosiklet sürüş eğitimini verenlere hiç denk gelmedim. İlk önce bunu sormak istiyorum. Trabzonda olupta ücreti mukabilinde motosiklet sürüş eğitimi verebilecek arkadaş var mıdır ?

Diğer sorum ise şu. Ben biraz yüksekten uçup racing ile başlamak istedim. Ama bu forum sayesinde bu isteğimden hemen vazgeçtim. Fakat cc olarak düşük bir cc ile başlamak istemiyorum. Aklımın takıldığı ve almak istediğim model BMW f650gs modeli. yıl olarak ta 2000 hariç diğer tüm modelleri alabilirim. Şimdi diyebilirsiniz ki acemisin böyle motor alma , yazık olur falan filan.. Ama kendime laf geçiremiyorum kusura bakmayın. Bu konuda da fikrinizi almak istiyorum.

Gelelim diğer mevzuya. Benim aklım bir yandan da racing tarzı motorlara takılmış durumda. Hyosung gt 250r modelini incelemeye aldım. Buralarda süren bir arkadaş bulamadığım için internetten videoları izledim. Ama bu motorun başlangıç motoru olup olmadığını henüz anlayamadım. Hadi diyelim bu bir başlangıç motoru olabilir peki uzun yol yapabilir miyim bu motorla. Sıkıntı olur mu ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
:cat::bounce::silent:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
250 cc yle başlamakta tehlikeli ama bence olabilir gtr 250 dense honda cbr 250 daha iyi aynı fiyat..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
GT-250 ile ilgili konuşayım

GV-250 ile aynı motoru kullanıyorlar.
Ben GV-250 kullanıyorum ve bir çok arkadşm var kullanan uzun yol yapılıyor yani motoru sıkıntıya sokacak bir durum yok.
Fakat o oturuş pozisyonu ile sen sıkıntı yaşarsın diye düşünüyorum. Oturuş pozisyonun sırtındaki çantan vs. pek rahat vermez sana
Eğer uzun yol yapmayı istiyorsan ya cruiser yada enduro al derim :cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
gt 250r la ok azla uzun yol yapamaz motor yapar ama sen yapamazsın sırtının ağrısından sonra motordan kalkamazsın ve bence 650 ilk motor için baya bi yüksek 125 veya 250 bak derim cbr 250 daha dik bir oturuşa sahip ona bir bak 8.150 idi galiba fiyatı hyosungdan 700tl daha ucuz :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ha birde 250 cc ile başlamanda bir sıkıntı yok.
Benimde başlangıç motorum GV-250.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
Kardeşim motorda tecrüben yoksa ben sana bir abimizi örnek vereyim.

Bir doktor abimiz 40 yaşından sonra motor sevdasına tutuldu. Son model cilli gibi arabalarını bırakıp motor peşine düştü. Bursada yaşıyoruz, bu işi gerçekten iyi bilen insanlar var. Bu çevreye girdi öncelikle. Doktor abimizi örnek vermemin sebebi, o abimiz gerçekten doğruları yaptı. O bilgili insanların tavsiyesi üzerine ilk olarak bir 125 lik scooter aldı. Düşe kalka o scooteri haşat etti. Sonra onu sattı, hafif bir vitesli 125 lik aldı. Tam hatırlamıyorum ama sanırım ybr veya hondanın aynı ayarda vitesli motorlarından biriydi. Aldığı bu motorlar 2. eldi. 1, 1,5 sene kadar böyle motorda tecrübe kazandıktan sonra 600 lük bir racing motor aldı...

Doktor abimiz şimdilerde bu racingle geziyor.

Bunu anlatmamın sebebi, o abimizi bu şekilde yönlendiren gerçekten önemli ve motor işinde uzman bir çevresi vardı...

Ben sizin yerinizde olsam aynen bu yöntemi uygulardım...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
ben 2 gün önce aldım gt250r ı ilk motorum ilk başta çok zormuş gibi geldi ama 8 9 saat kullandım 2 günde şuanda iyiyim başlanabilir diyenlerdenim yani aklında racing modeli varsa bence onu al aklında kalmasın gönülsüz olarak bir model yada motor alma dersen eğer gülü seven dikenine katlanır ben gt250rlada uzun yol yaparım al gt250r aklında kalmasın
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Racing herhangi bir makine ile tabiiki uzun yol yaparsın. 20 dakikada bir mola verirsin, ya da vermezsin ama o zaman motordan indiğinde belini artık hissetmiyor olursun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst