Kaç üyemiz SSK, BAĞ-KUR, EMEKLİ SANDIĞI emeklisi

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Selam arkadaşlar... :rendeer: 7'den 70'e herkese motor sevdası aşılayan ve her konuda birbirlerine destek olan bu güzel sitenin üyelerinden kaç tanesi harbiden emekli... :queen: Çalışmıyor olmak sayılmaz... Benim gibi gidip; maaş günü kuyrukta geyik yapıp dünyayı ve ülkeyi kurtardıktan sonra parasını alan kaç arkadaş var. :bounce: Yaş ortalamasının en düşük olduğu oran 45'ten sonrasıydı hatırladığım kadarıyla... :wiinkk: Daha önce böyle bir başlık açılmıştı, aklımda kalmış. Ama kaç emekli var, bu konuda benden olsun... Saygılar...:)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Kaç tane benim gibi tedavülden kalkmış ama motor heveslisi var onu anlayacağım. Numune miyim değil miyim bilelim... Sevgiler...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Abi motorun yaşı olmaz. Bizde motor binen herkesin yaşı aynıdır, o yüzden bence gereksiz olmuş biraz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst