- Katılım
- 18 Eyl 2005
- Mesajlar
- 267
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar... :rendeer: 7'den 70'e herkese motor sevdası aşılayan ve her konuda birbirlerine destek olan bu güzel sitenin üyelerinden kaç tanesi harbiden emekli... :queen: Çalışmıyor olmak sayılmaz... Benim gibi gidip; maaş günü kuyrukta geyik yapıp dünyayı ve ülkeyi kurtardıktan sonra parasını alan kaç arkadaş var. :bounce: Yaş ortalamasının en düşük olduğu oran 45'ten sonrasıydı hatırladığım kadarıyla... :wiinkk: Daha önce böyle bir başlık açılmıştı, aklımda kalmış. Ama kaç emekli var, bu konuda benden olsun... Saygılar...