ya arkadaslar kazadır halıyle olur ben su ana kadar 12 yıldır kullanıyorum 4 buyuk ve 3-5 tane kucuk kaza atlattım ama buyuk kazalarım race tarzı motorla oldu enbuyugu 1999da cesmede oldu altınyunus otelın ordan arkadasla drag yaparken 160,180 ıle mıcıra gırdım (halıyle kafa dıktı ve takla)dız kapagım kırıldı hala platın var ama vaz gecemedım bır yıl su terapı gordum suan enduru sayet hakımıyet te hız da yeterlı ama hala aklımda kawasakı zxr serısı bakalım belkı bıgun gene olur