arkadaslar, 250lik jinlunumun jikle teli koptu, motor sogukken calistirabilmek icin motor blogunun arkasina elimi sokup kapagi kendim kaldirmam gerekiyor) tam bir sefalet icerisindeyim yani. eger bu teli bulabilecegim bir yer biliyorsaniz ya da temin edebilecek bu isin profesyoneli varsa, bana yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
Selamlar. Ben de bir jinlun 250-5 kullanıcısıyım. Aranıza yeni katıldım. İsmim Kadir. http://www.velomoto.com.tr/search_filter.php sitesinde 250 mct için olanı var ve jinlun için de uygundur. Umarım yardımcı olur. Kazasız sürüşler...