Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bende ön 17 arka 41 diş yaptım titreme diyorsanız rahatsız etmiyor 90 km ye kadar aslında sonrasıda rahatsız etmiyor artık alıştım masaj gibi geliyor :D
 
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
23
Yaklaşık bir yıldır JL150 kullanıyorum. Bir kaç vida sıkma haricinde pek bir sorunu olmadı. Titreşim yoruyor gerçekten. Ben bu motoru seviyorum:)
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
3
slm arkadaslar herkese merhaba aranıza yenı katıldım bende250cc jinlun var sabahları zor calısıyor nedenı jikledenmı aceba
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
41
slm arkadaslar herkese merhaba aranıza yenı katıldım bende250cc jinlun var sabahları zor calısıyor nedenı jikledenmı aceba

Yazın herhangi bir sorun oluyor muydu? Yazın sorun olmuyorsa jikleyi açın ve bir iki kez gaz verin (motor çalışmadan önce) sonra jikle çok az açıkken, yarım bile değilken marsa ve gaza basarak çalıştırın bu şekilde bir kerede çalışacaktır.
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
3
4ay önce aldım belkıde dılınden anlamıyorum yazında aynı sorun var jikle halatının kopma ıhtımalı varmı
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
41
4ay önce aldım belkıde dılınden anlamıyorum yazında aynı sorun var jikle halatının kopma ıhtımalı varmı

Jiklenin halatı değil de teli olur. Tel kopabilir tabii zaten cüzi bir fiyata değiştirebilirsin teli. Makine sıfır mı ikinci el mi?

Yazın da soru etmişse ben derim ki bujileri baktır. Rölanti ayarın düşükse orada ayar vidası olacak onu biraz yükselt 1200 civarı olsun en az rölantin.

Dediğim gibi jikle telinden şüpheleniyorsan değiştirirsen iyi olur.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
65
daha önce 23000de olduğunu ve ayvalığa gidip geleceğimi söylemiştim ( istanbuldan) (jinlun test konsunda) harika bir 830 km yaptım özellikle edremit dağ yolu çok keyifliydi. 7 kere mola verdim( hepsi keyfimden) max hız ve amartisör ayarını en sertte gitmem haricinde bir sorunum olmadı bu yolculuktaan çıkardığım ders ise tek kişi uzun yolculuklarda amartisörü yumuşatmak gerektiği (özellikle 60 kiloluk bir adam için) 23 binin üzerine 6 bin daha yaptım ve daha motorum hiçç açılmadı. (20binde jinlun görmedim diyen arkadaş için)

Motordan şikayetim ise ortada adam gibi bir distirübitör firma bulunmaması internet sitesi dahi kapandı. birkaç servisle konuştum ve distiribütörü hakkında olumsuz şeyler söylediler. Bu firma hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim..
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
En son Karadeniz turundan geldim 4 günde 2000km yol yaptım. Şu anda 30000km oldu:)
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
41
goker' Alıntı:
daha önce 23000de olduğunu ve ayvalığa gidip geleceğimi söylemiştim ( istanbuldan) (jinlun test konsunda) harika bir 830 km yaptım özellikle edremit dağ yolu çok keyifliydi. 7 kere mola verdim( hepsi keyfimden) max hız ve amartisör ayarını en sertte gitmem haricinde bir sorunum olmadı bu yolculuktaan çıkardığım ders ise tek kişi uzun yolculuklarda amartisörü yumuşatmak gerektiği (özellikle 60 kiloluk bir adam için) 23 binin üzerine 6 bin daha yaptım ve daha motorum hiçç açılmadı. (20binde jinlun görmedim diyen arkadaş için)

Verdiğiniz bilgiler çok önemli.

Servis konusunda gerçekten herkes isyanlarda. Şu an için bol miktarda yedek parça var bir çok motorcu jinlun vb... çinlilere bakıyorlar ama ileride bu durum ne olur orasını bilemiyorum.

Ben de ilk jl250 alacaktım arayayım dedim servisleri bu makineyi alayım mı diye hepsi isyan etmişlerdi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

En son Karadeniz turundan geldim 4 günde 2000km yol yaptım. Şu anda 30000km oldu

Böyle şeyler okuyunca makinelere olan güvenimiz artıyor. Bakarsan bağ oluyor demek ki.
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
45
jinlun servis 2011

malum havalar ısınmaya başladı. tüm kış yatan motorumu çıkarmanın zamanı geldi artık. biraz bakıma sokucam arkadaşlar ama jinlunun türkiye sitesi google de arattım çıkmıyor artık. ön arka dişliyi, zinciri, debriyaj, arka fren balata, akü değişimi yapıcam. nerede nasıl olucak, mondial servisine gitsem parçalar uyarmı hiç bilmiyorum. gittiğiniz tamirci var sa lütfen söyleyin. birde dişlilerin boyutu ile oynayayım diyorum. ön arka kaçlık taktırayım sizce
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
41
malum havalar ısınmaya başladı. tüm kış yatan motorumu çıkarmanın zamanı geldi artık. biraz bakıma sokucam arkadaşlar ama jinlunun türkiye sitesi google de arattım çıkmıyor artık. ön arka dişliyi, zinciri, debriyaj, arka fren balata, akü değişimi yapıcam. nerede nasıl olucak, mondial servisine gitsem parçalar uyarmı hiç bilmiyorum. gittiğiniz tamirci var sa lütfen söyleyin. birde dişlilerin boyutu ile oynayayım diyorum. ön arka kaçlık taktırayım sizce

Hangi ildesiniz?

Bende YUKI 250-4 var. Bizim de artık motor üretilmiyor maalesef. Ya netten parça buluyorum ya da Jinlundan, Kanuni'den, Mondial'den, Ramzey'den uyan parçaları taktırıyorum.

Jinlun için hangi ilden olduğunu yazarsanız burada size yardımcı olurlar tahminim.
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
45
Hangi ildesiniz?

Bende YUKI 250-4 var. Bizim de artık motor üretilmiyor maalesef. Ya netten parça buluyorum ya da Jinlundan, Kanuni'den, Mondial'den, Ramzey'den uyan parçaları taktırıyorum.

Jinlun için hangi ilden olduğunu yazarsanız burada size yardımcı olurlar tahminim.

istanbul avrupa yakasındayıö. buraya konuyu çtıktan sonra araöalara devam ettim pendikten bi ustanın numarasını buldum 210 tl fiyat çıkardı bedava valla + akü alıcam
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
3 senedir kullandığım motorumun geçen hafta üst kapak contaası patladı =) dün gittim aldım 5tl ye ve söktüm depo grenajlar vs yi. vakti olunca ustayı getirip yaptırıcam umarım başka bir sıkıntısı daha yoktur. bu arada 17.000 km de motorum ve şuana kadar japondan da iyi gezdirdi beni =)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
arkadaşlar bizim jınlun başlığı bayaa aşagı düşmüş
yazalım buraya burda olgdugumuzu dost düşman bilsin:)
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
8
jikle teli

arkadaslar, 250lik jinlunumun jikle teli koptu, motor sogukken calistirabilmek icin motor blogunun arkasina elimi sokup kapagi kendim kaldirmam gerekiyor :)) tam bir sefalet icerisindeyim yani. eger bu teli bulabilecegim bir yer biliyorsaniz ya da temin edebilecek bu isin profesyoneli varsa, bana yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
dur bakıyım motora nasıl bişeymiş cevap yazarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

yaw kusura bakma
motor burda yok evde:)
bugun arabayla geldım.
resım koyabılırsen koy herkes gorsun rakburatörun resmını
yada yarın ben yazarım nasıl olcanı
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
8
holow kardesim cevabi bana mi yazdin bilmiyorum ama karburatorun uzerindeki jikle kapaginin yerini biliyorum onu elimle kaldiriyorum zaten. benim aradigim o kopan telin yedegi. internette bayi falan da bulamadim sıkıntı yasiyorum yani :D var mi jinlun parcasi bulabilecegim bir yer bildiginiz?internet sitesi falan da olur.
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar, jl150 motorumu yeni aldım ve servise gitmesi gerekiyor (ufak tefek işi var diye ucuza kapattım diyelim :)). istanbul anadolu yakasında nereye götürebilirim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst