Jınlun 150-50 Chopper Bakım-Tamir-Modifiye Uygulamaları

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
hayırlı olsun. görüntüsünü çok beğendiğim bir motor. sanırım motoru diğer 125 -150 cc çinlilerle aynı cg grubu bir motoru var. eğer böyleyse motorun hem çok güzel görünümlü
hem de yedek parça sorunu olmayan bir motor.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 sorum olucak bu benzın vanasında yedege alma kapatma acma gıbı seyler var cevırınce hangısı hangı taraf bı turlu bulamadım
bıde marsla calısmıyormotor vurdurarak calıstırıyorum sebebı ne olabılır yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
muslukda on off res konumu vardır .
Açık kapalı rezerve anlamında

yada tam dolu yarım dolu kap işareti ile çarpı işareti kapin üstü çizik vs gibi işaretler olan konumlar vardır
ordan anlaşılır


şarjin iyi durumda ise akü bitik
 
Katılım
15 Şub 2012
Mesajlar
23
teşekkürler arkadaşlar. hatayda yaşıyorum. gezilip görülebilecek yerler var. 2 ay önce mersin kızkalesine gittim Jinlunumla. onda foto çekmedim.hiç yorulmadım. otobanda 100 geçmedim. titreşim 100 de korktuğum kadar değildi. genelde il içerisinde heryere motorsikletimle gidiyorum. hem daha çevreci daha ekonomik ve park sorunu yok.motorsiklete geç bile kalmışım :) açıkçası çin malı diye alırken korka korka aldım ama şu an çok rahatım. kullanım amacı en fazla bir iki şehir ötye ise ve geri kalan zamanda şehir içinde iş vy gezi ise, kesinlikle fazlasıyla yetiyor. hem rahat hem de görüntüsü hoş duuyor diye düşünüyorum. geçenlerde yağı ve bujiyi değiştrdim. yeni akü taktım. arka sinyalleri değiştirdim ve hepsi 60 tl ye mal oldu. zaten karışık bir makine olmadığından hepsini evimde kendim yapıyorum. bu arada bence arka lastik değişme zamanı geldi. ama nette bu ölçülerde lastik az :( ( aklımda kalmadı ölçüsü)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst