teşekkürler arkadaşlar. hatayda yaşıyorum. gezilip görülebilecek yerler var. 2 ay önce mersin kızkalesine gittim Jinlunumla. onda foto çekmedim.hiç yorulmadım. otobanda 100 geçmedim. titreşim 100 de korktuğum kadar değildi. genelde il içerisinde heryere motorsikletimle gidiyorum. hem daha çevreci daha ekonomik ve park sorunu yok.motorsiklete geç bile kalmışım

açıkçası çin malı diye alırken korka korka aldım ama şu an çok rahatım. kullanım amacı en fazla bir iki şehir ötye ise ve geri kalan zamanda şehir içinde iş vy gezi ise, kesinlikle fazlasıyla yetiyor. hem rahat hem de görüntüsü hoş duuyor diye düşünüyorum. geçenlerde yağı ve bujiyi değiştrdim. yeni akü taktım. arka sinyalleri değiştirdim ve hepsi 60 tl ye mal oldu. zaten karışık bir makine olmadığından hepsini evimde kendim yapıyorum. bu arada bence arka lastik değişme zamanı geldi. ama nette bu ölçülerde lastik az

( aklımda kalmadı ölçüsü)