Jinlun 125 mi Kanuni racer 200 mü Düşüncelerinizi bekliyorum.

Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
14
İyi geceler Jinlun marka 125 lik motorum var fakat hızı tatmin etmiyor artık beni. Motorla oynasam performansının nasıl olacagını hiç bilmiyorum yakıt nasıl değişir neler olur bilmiyorum en az da 400-500 lira extra cıkacagına eminim bu parayı motorumun üstüne verim kanuni racer mi alsam ?
Kanuni racer hakkında yakıt tüketimi nasıl hiç bilmiyorum. Jinlunda uzun yolda 12- 14 krş yakıyor normal de 16 krş yakıyor (Devirsiz) kanuni de nasıl dır hızı ve en önemlisi yakıtı benim için uzun yol dayanır mı ve jinlundaki gibi sorunlarımı kendim çözebilirmiyim tamamen sizden ön bilgi istiyorum kanuni kullanan arkadaşlar yardım ederse kafamda soru işareti kalmıyacagına inanıyorum yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst