- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Merhaba Abilerim Biraderlerim
Malum Yaş 18 Oldu , Kendimize Bi Vasıta Bulalım Derken Çok İyi Bir Fiyata " 1991 Model Jawa 350 TwinSport " Denk Geldi. Azıcıkta Hız Tutkusu Var Motoru Kaçırmadan Aldım. Motoru Alalı 3 Gün Oldu. Epey Uğraştım Ama Kendimce ve Akranlarımca Güzel İşler Çıktı Ortaya
Sizlerinde Görüşünüzü , Desteklerinizi , Yorumlarınızı Bekliyorum.
Motorun Bana Geldiği İlk Hali


Aradan 2 Gün Geçti . Mavi Neonları Söktüm , Arkadaki Yıldızları ve Depodaki Jawa Yazısını Söktüm. En Son Reklamcıda Fotoğraf Çekilmişti. Yarın En Son Halini Eklerim. Büyük İhtimalle Şaşıracaksınız Son Halini Görünce



Motorun Bana Geldiği İlk Hali
Aradan 2 Gün Geçti . Mavi Neonları Söktüm , Arkadaki Yıldızları ve Depodaki Jawa Yazısını Söktüm. En Son Reklamcıda Fotoğraf Çekilmişti. Yarın En Son Halini Eklerim. Büyük İhtimalle Şaşıracaksınız Son Halini Görünce