sağolun
biradeerler
sizde olmasanız varya
yucika abi bir sorum olacak benim jawa rolantide ikenn şarz etmiyor ama biraz gaz verdiğinde şarz oluyor bunu ön konsoldaki şarz lambasından anlıyorumm acaba rolantideyken şarz etmemesinin sebebi ne bunu nasıl ayarlıyacam
Normal ya rölantide benimkide şarj etmiyo.
6 volt dinamolarda bu sorun oluyo
Rölanti devri düşük geldiği için dinamo şarj için yeterli voltajı üretemiyo ve motosiklet aküden akım çekmeye başlıyo.
Aslında çok büyük bir sorun teşkil etmez. Rölanti devrini arttırma sakın benzi sarfiyatın ciddi boyutta artar. Motosiklete bindiğinde motor giderken sürekli şarj olacağı için sorun olmaz. Rölantide harcadığını hareket edince doldurur. Ellektronik ateşleme ve elktronik konjektör durumun düzelmesine biraz yardım ediyo diye durdum. Ben kullanmadım ama elektronik konjektörle rölantide bile şarj ediyo diye söyleniyor.
Elektronik ateşleme diye teknik forumda arat devrelere ulaşabileceğin başlıklar var.