Japonya'dan 250'lik Kawasakı Custom...Bizde Yok

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hocam biraz daha faklı ben bunu 125 lik kawasaki topiğinde yazdım dediğin doğru ama farklı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olcan138' Alıntı:
Sanıyorum 559000 Japon Yeni, bu da 7619 YTL gibi bir fiyat ediyor.
250v1eg.jpg

kanko bizde 7619 ytl olsa kim almaz düşün bi...
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Olcan senin hesabına göre tahmini 7600 ytl olsun direk 2 tane sipariş edicem.:cat: .Ama getireceklerini bile sanmıyorum.en basitinden aklı olsa hondanın CBR250 getirirdi.Resmi assagida dehset makina

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metin baba bilmiyoduk öğrendik sayende...teşekkürler...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst