Japon Motosiklet üretimi %42.8 Düştü

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
[imgl]http://img403.imageshack.us/img403/6283/thumbgraph.jpg[/imgl]
Japon otomotiv endüstirisinin yayınladığı son veriler ülkenin toplam motosiklet üretiminin şubat ayında geçen senenin aynı yılına göre %42.8 düştüğünü göstermiş. Kaynaklardan edinilen bilgiye göre Şubat 2008 ‘de 127,045 ünite olan araç üreti Şubat 2009 ‘da 72,719 üniteye gerilemiş.

Hafif commuter pazarında ki 51cc - 125cc araçların üretimi %66.4, 250cc ve üzeri araçların üretimi ise geçen yılın aynı ayına göre %46.8 düşmüş.


Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Çok ciddi bir düşme olmuş sektörün durumu ciddi anlamda kötü..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu konuda söyleyecek o kadar çok şey var ki. kobilerde kriz yönetimi ile ilgili bi makalem vardı bulabilirsem onu buraya ekleyeyim.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
Bir R1 35 bin TL olduğundan bu tür haberlere şaşırmamak lazım.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yapsınlar YBR 250 yi 10 milyar yok Cbf i 4 mılyar vs vs bır cok ornegı var ondan sonra satıs dustu..Bıraksınlar bu işleri...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ucuzlar işte diyeceğim adamlar stok yönetiminde ve toplam kalitede 1 numara stok da yapmaz ki:)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
11
Millette honda alacak para nerdeee
insanlar ekmek almaya zor para buluyor bu memlekette
bizde para olsa millet ucuz çinlileri alırmı yer gök çinli

Bence honda fiyat politikasını gözden geçirip kar marjını düşürmeli
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kriz dünya krizi arkadaslar su kodamanlar sakladıkları paraları piyasaya cıkartmadıgı sürece yastık altı arttıgı sürece bu olanlar kaçınılmaz.....
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kriz dünya krizi arkadaslar su kodamanlar sakladıkları paraları piyasaya cıkartmadıgı sürece yastık altı arttıgı sürece bu olanlar kaçınılmaz.....

ne fark edicek bu son ötv indirimleride onun için yapılıyor saten
ama paranın esas kimde olduğu değil sürekli nereye gittiğide önemli bir konu :cat:
her alışverişten esas kimler kar ediyor...
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
düser tabı ozellıkle turkıyede dahada cok duser malıyetı 150 tl ye gelen cin scooterlere turkıyeye gırdı anda 2000tl oluor. bu bı gercek tam 150 tl ye gelıyor turkıyeye bu modeller bunu aractırdık ıhracatcısından toptancısına kadar bu cın malları bu kadar dusuk fıyattan yuksege fırlayınca marka motorların fıyatlarındakı fırlamayı sız dusunun artık bu fıyatlarla daha cok duserler
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar unutmamak lazım kriz dünyada en fazla vuran ülke ilk günden beri japonya ve japon ekonomisi japonya bu kriz neticesinde tarihinde ilklerle karşılaşdı ilk kez yen değer kaybetti ilk kez enflasyon gördüler ilk kez zam nedir onu gördüler unutmayınki kriz araba sektörünü vurdu araba sektörü dedinizmi pastanın en büyük kesmi japonlara aittir amerikanın bir tek gm i varsa japonyanın gm büyüklüğünde çok araba firması var ve bu firmaların çoğuda motorsiklet piyasasında da lider firmalar çok azı araba üretmez benim bildiğim bir kawasaki diğer hepsi araba üreticiside o yüzden haliyele hepsini etkiliycek

ek olarak motorsiklet sektöründeki bu kadar değer kaybının en büyük nedenlerden biri çin mallarıdır bu çin malları dünyanın çok yerinde satılıyor sanılanın aksine japonyanın motorsiklettte en büyük pazarı avrupa değil uzak doğu ve 3. dünya ülkeleri denilen ülkeler çünkü bu tip ülkelerde alım gücü zayıf olduğu için millet araba yerine alternatif ucuz ulaşım vasıtası olan motorsikletlere yöneliyorlar..

japonyanın motor pazarı illa ufalıcakdır bu bellidir ama bu onlarıda zarara sokturmaz işçi çıkartırlar üretimi azaltırlar ama japonları tanıyorsam fiyatlarını asla düşürmezler. bu kafada zaten japonları batırıcak kafadır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst