Japon alıcam karar veremedim

Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
34
Arkadaşlar Z750S,ER-6F, Fazer,Bandit, CBF 600 modelden birisini alıcam.Benim gönlümden geçen Z750S ancak birisi kawasakiyi kötüledi. İkinci eli zor satılıyor veya yedek parcaları geç geliyor veya bakımı zor ve masraflı diye. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şu son 3 haftada kaç motora bakıp, fiyatta anlaşıp ustaya götürdüysem hiçbirisini beğenmedi usta. Nasıl anlarım motorun sakin ve zorlanmadan kullanıldığını? Kimisi diyorki bakımları yapılmış olsun km'si fark etmez, kimisi diyor ki 20 bin km'yi geçmiş olmasın. Valla sıkıldım motor aramaktan.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Arkadaşlar Z750S,ER-6F, Fazer,Bandit, CBF 600 modelden birisini alıcam.Benim gönlümden geçen Z750S ancak birisi kawasakiyi kötüledi. İkinci eli zor satılıyor veya yedek parcaları geç geliyor veya bakımı zor ve masraflı diye. Siz ne düşünüyorsunuz?

Şu son 3 haftada kaç motora bakıp, fiyatta anlaşıp ustaya götürdüysem hiçbirisini beğenmedi usta. Nasıl anlarım motorun sakin ve zorlanmadan kullanıldığını? Kimisi diyorki bakımları yapılmış olsun km'si fark etmez, kimisi diyor ki 20 bin km'yi geçmiş olmasın. Valla sıkıldım motor aramaktan.

Valla hocam hiç honda göremedim o yazınızda. :)

Servis ağı olarak honda en yaygın sisteme sahiptir, hondayı da listenize katın derim.

2. el tamamen şans işidir diyemem, ama büyük olasılık şans işidir bir tanıdıktan falan olmadığı sürece.

Ama tavsiyem şudurki şunları göz önüne bulundurun modele karar veremediyseniz; Görüntü, Güç, Yakıt tüketimi, Yedek parça bolluğu, Servis ağı, Yedek parça fiyatları, Motorun sağlamlığı.

En fazla + yı hakeden motosikleti alın derim. :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
CBF 600 derim
Nedenmi?
CBF i 16000 Km kullandim..
Diger motorlarin hicbirisini kullanmadim :p
Bandit i birkackere kullandim ama yorum yapacak kadar degil..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aslında bilgiler eksik. Motosikleti nerde ve ne amaçla kullanagınız önemli bir konu. Birde işin ekonomik boyutu var tabiki.Hem güç hemde ekonomi diyorsanız bu yazdıklarınız arasından er6 derim. Sakin kullanımda yakıt tüketimi konusunda 250 cc leri aratmıyor.:) Yakıt tüketimi okadarda sorun olacak bir durum degilse ve uzun soluklu gezilere çıkarım diyorsan cbf 600 güzel bir tercih olabilir. Standart ABS var+touring kullanıma yatkın bir motosiklet.

Tabiki bunları 600cc kullanabilecek tecrüben oldugunu varsayarak yazdım. Başlangıç motosikletin olacaksa hepsini unut :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
34
İlk motorum gv 250 idi. kullandım onu, küçük gelince sattım. 1.90 boyundayım. Hal böyle olunca motora hakim olmamda kolay oldu.

Motoru daha çok hafta sonları ankara ve çevresinde kullanıcam. Keyif için. İşe güce motorla gitmiycem. Tadını kaçırmak istemiyorum motorun :)

Elimde 12 bin civarı bir para var. İkinci el bakıyorum haliyle. Yakıt tüketimi de herkez kadar benim içinde önemli ancak üç aşa beş yukarı hepsinin aynı yaktığını sanıyorum.

Bu alacağım motor beni en az 2 yıl sıkmadan götürmeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst