Jant seridi çektim ama sorunlu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet benım jantlar bıraz degısık. onun ıcın normal cekme jant serıtlerı olmuyormus folyocu 20tl e yaparım aynı kırmızıyı vede sokulurse gelırsın tekrar yaparımdedı. sıcak hava vurdugumuz halde yıne kalkıyor sokulene kadar kullanıcagım boyle
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
senin aldığın jant şeriti iyi mamül değil görünen veya çekerken çok germişsiniz yoksa O tarz pot yapmaz.yumuşak jant şeritleri herzaman güzel diğer sayfada markasını yazmıştık gayet kaliteli ve esnek malzeme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst