jant boyası nasıl cıkar

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
62
arkadaslar abım jantları yesıle boyamıs sprey ıle ama benım hıc hosuma gıtmedıgı ıcın cıkarmak ıstıyorum nasıl cıkar yardımcı olursanız sevınırım:silent:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Arkadaşım ,selülozik tiner ,yada boya sökücü kullan yada ne renk istiyorsan o renk boya ,derim.Ama jantlarının orjinal rengine yakın siprey boya ile tekrar boya bence, kolay gelsin...
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
6
Kimyasal kullanma. Diğer aksama da zarar verir.

İstanbuldaysan bana ulaş.
Başka ildeysen bir yolunu buluruz...

Su bazlı bir boya sökücü ürünümüz var. Çıplak elinle sürüp zarar görmeden meseleyi çözebilirsin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst