jamaika'da motosiklet kültürü

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ha hayt sonradan fark ettim bende harbiden kask takmıyormuş bunlarr:queen:
ne diyelim jamaikada motorcu olmak varmışş..:wiinkk: güzel motorlarr :cherry::queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
abi ben bişey göremedimmm ama benim cahilliğimde olabilir tabi



arkadaşım linke tıkla ve 10'dan geriye sayımı bekle
daha sonra download yazısı çıkınca tıkla ve aç seçeneğini tıkla
iyi seyirler :cat:

önemli not: microsoft office içerisinde powerpoint'inizin yüklü olması gerekiyor açılması için
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
arkadaşım linke tıkla ve 10'dan geriye sayımı bekle
daha sonra download yazısı çıkınca tıkla ve aç seçeneğini tıkla
iyi seyirler :cat:

önemli not: microsoft office içerisinde powerpoint'inizin yüklü olması gerekiyor açılması için

abi bu anlatımdan sonra kendimi daha kötü hissettim vallaha:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
yaa insanın gözü hemen alt taraflara kayıyo dooru kimsede kask yok :cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
bu jamaika'lılar çok sorumsuz motosiklet kullanıyorlar.şiddetle kınıyorum...:p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
orjinal hava yastıkları var abi,kaska gerek yok.düşselerde yumuşak bi düşüş olur:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jamaika sıcak memleket ya ondan olabilir :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst