İzmirin Dağlarında Çiçekler Açar

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Kısa Bir Tur Yaptık. Gaziemir Çıkışlı.Bozdağ Hedef Noktaydı. Elimdeki Fotolarla Başlayayım. (Fotolar Eklenecektir)

Birbirimize Bacanak Diye Hitap Ettiğimiz Alico96
image00000.jpg


Ve Diğer Moto.
image00001h.jpg


Bayındır Çıkışı ve ben
image00002eh.jpg


image00003w.jpg

image00004kf.jpg

image00005uc.jpg

image00006st.jpg


Ödemiş Köfte ve Onu Yerken
image00007w.jpg

image00008xe.jpg

image00009hc.jpg


Ve Bozdağdayız
image00010fh.jpg


Kırk Oluk Çeşmesi (Sanırım)
image00012yo.jpg

image00013e.jpg

image00014zu.jpg

image00015ic.jpg

image00016tj.jpg


Ve Güzargahın Haritası
27042013224953.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Heyt be bacanağım şükür bu günlerimize, başta tim liderimiz Barış Abimize ve sana yol arkadaşlığın için teşekkür ederim. Çok güzel bir geziydi inşallah devamı gelir.(Kesin gelecek)..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst