izmirden yeni üye

Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
0
selam, yeni üye olarak herkese iyi sürüsler, izmir urlada kalan varsa haber versin, grsz
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
bende yeni katıldım kabul ederseniz daha motorum yok az kaldı nasipse 1-2 haftaya olucak inşallah... aslında hep takip ediyorum forumdaki konuları ama ne bileyim üye olmamıştım okumakta iyiydi baya keyif alıyordum. Tekrar herkese selamlar...
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Hoşgeldin yakamoto :)
İYTE'ye mi geldin, üsse mi geldin?
Arada oralardan geçiyoruz, belki karşılaşırız ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst