- Konu Yazar
- #1
herkze merhaba
izmirdeyim, yaş 35. uzun zamandır motorsiklet sahibi olmama rağmen işlerinde yoğunluğu nedeniyle son zamanlarda fazla vakit ayıramıyorum.
ilk motor mondial 250 cc ydi. 2 seneye yakın kullandıktan sonra 98 model dragstar 650 xvsa aldım. yaklaşık 8 yıldır dragstarı kullanıyorum.
herkese kazasız keyifli sürüşler, iyi pazarlar dilerim.
izmirdeyim, yaş 35. uzun zamandır motorsiklet sahibi olmama rağmen işlerinde yoğunluğu nedeniyle son zamanlarda fazla vakit ayıramıyorum.
ilk motor mondial 250 cc ydi. 2 seneye yakın kullandıktan sonra 98 model dragstar 650 xvsa aldım. yaklaşık 8 yıldır dragstarı kullanıyorum.
herkese kazasız keyifli sürüşler, iyi pazarlar dilerim.